توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مسائل بازاررسانی خرمای مضافتی در استان سیستان و بلوچستان دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مسائل بازاررسانی خرمای مضافتی در استان سیستان و بلوچستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مسائل بازاررسانی خرمای مضافتی در استان سیستان و بلوچستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مسائل بازاررسانی خرمای مضافتی در استان سیستان و بلوچستان :

تعداد صفحات:18

چکیده:

با توجه به اینکه استان سیستان و بلوچستان یکی از مهمترین مراکز تولید خرمای کشور می‌باشد، در این مطالعه بازاریابی خرمای این استان مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای مناسب جهت بهبود بازاریابی آن مورد تجزیه و تحلیل واقع شده است. اطلاعات مورد نیاز این تحقیق به دو روش اسنادی و پیمایشی جمع‌آوری شده است. نتایج تحقیق نشان می‌دهد که باغداران خرما، عمده‌فروشان، خرده‌فروشان و صادرکنندگان در فرایند بازاریابی خرما به ترتیب 120، 980، 120 و 222 ریال هزینه کرده و به ترتیب 280، 1520، 1880 و 668 ریال سود خالص به دست می‌آورند. محاسبه حاشیه بازاریابی نشان می‌دهد که حاشیه خرده فروشی بیشتر از حاشیه عمده فروشی است و ضریب هزینه بازاریابی برابر با 28/64 بوده است. بررسی سهم عوامل بازاریابی در قیمت خرده فروشی نیز نشان می‌دهد که سهم تولیدکنندگان، عمده‌فروشان و خرده فروشان از قیمت خرده فروشی به ترتیب 71/35، 71/35 و 58/28 درصد است. محاسبات حاشیه بازاریابی نشان می‌دهد که به ازای هر کیلوگرم خرمای مضافتی، 4500 ریال صرف هزینه‌های بازاریابی و سود عوامل بازاریابی می‌شود که از این مقدار 2000 ریال مربوط به حاشیه خرده فروشی و 2500 ریال مربوط به حاشیه عمده فروشی است.
Q13: JEL Classification

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir