توضیحات

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در یك بررسی تطبیقی .ppt دارای 31 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در یك بررسی تطبیقی .ppt  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در یك بررسی تطبیقی .ppt

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در یك بررسی تطبیقی .ppt

قرار داده شده است

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در یك بررسی تطبیقی .ppt :

اسلاید 1 :

ژاپن

üژاپن اولین كشوری بود كه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها را در سال 1721 و به گونه ای استراتژیك و بنیانی مطرح و پیاده نموده است.

üسال 1721 در ژاپن یك جعبه كوچكی قرار داده شده بود تا مردم نظراتشان را در این جعبه كوچك بیاندازند، این جعبه ها به دستور شوگان هشتم موسوم به یوكوشیمین توكوگاوا نهاده شده بود، همه شهروندان این اجازه را داشتند كه پیشنهادها، درخواستها و حتی شكایتهایشان را به این جعبه بیاندازند.

 بنظر شوگان ها این روش بهترین مكانیسم جهت درك نظرات

 و دیدگاههای مردم نسبت به خط مشی های حكومتی بود.

اسلاید 2 :

سوئد

üپس از ژاپنی ها ، این سوئدی ها بودند كه از طریق تشكیل كمیته های سلطنتی و به گونه ای نهادینه شده حركت نمودند، حركتی قوی و محكم كه هنوز پس از گذشت سالیان مدید، كشوری نتوانسته به این درجه محكم، نظام مند و نهادینه گر عمل نماید.

üدر سال 1742 كمیته های سلطنتی نظرات مردم را در تصمیم گیریهای سازمانی دخالت دادند، چون می دانستند كه هیچ چیز برای مردم ارزشمند تر از آن نیست كه نظراتشان را در تصمیم گیریهای خودشان بطور عینی و مشهود مشاهده نمایند.

ü(Bardewich 1986)

اسلاید 3 :

ایتالیا

   پس از سوئدی ها، این بار  ایتالیائی ها وارد میدان مشاركت شدند و به دستور “دوگ ونس” dake Venice از طریق نصب منشوری در قصر پادشاهی مزایای پیشنهادهای مردم را به دیواره های قصر آویختند.

اسلاید 4 :

انگلستان

üدر سال 1770 اولین بار برنامه های نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در ناوگان دریائی انگلیس اجرا گردید.

üاین امر بیانگر آن بود كه آنها به شنیدن صدای نیروهای خود در نیروی دریائی اهمیت می دادند و این بدون ترس از تنبیه و یا مجازات ناشی از عملكرد بود.

ü استقرار نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها ترس ناشی از حرف زدن و اظهار نظر را از بین برد، چون تا قبل از اجرای نظام پیشنهادها اینكه نیروئی جرئت حرف زدن داشته باشد مترادف با به دار آویختن اش بود.

اسلاید 5 :

روسیه

üدر روسیه، پطر كبیر برای اولین بار مردم روسیه را به ارائه پیشنهادها و نظراتشان دعوت نمود و توانست از طریق مشاركت مردم در ارائه تصمیم های خود پایه های امپراطوری خود را در روسیه مستحكم سازد.

اسلاید 6 :

اسکاتلند

üدر اسكاتلند برای اولین بار یك اسكاتلندی جوان بنام ویلیام دنی (William denny) به كاركنان خود دستور داد تا پیشنهادهای خود را در زمینه كاهش هزینه های ساخت كشتی به وی ارائه دهند, این اتفاق در سال 1871 در اسكاتلند افتاده است. ویلیام دنی مالك شركت تولید كشتی موسوم به دومبارتن (Dumbarton) بوده است.

üاندیشه ویلیام دنی منجر به پایه گذاری قوانین و مقررات مدونی جهت راهنمائی كمیته های نظام پیشنهادها برای پرداخت پاداش بوده و از سوی دیگر موجب افزایش خلاقیت و اختراع و تحول عظیمی در صنعت كشتی سازی گردید.

üاین موضوع اولین تلاش سیستماتیك و مدون اجرائی بوده است كه به منظور افزایش خلاقیت در یك شركت اجرا شده است.

اسلاید 7 :

üدر كشور آلمان در سال 1872 اولین بار این شركت كروپ آلمانی بود كه در اجرای نظام پیشنهادها پیشگام بوده است. وی در این سال حقوق و مزایای كاركنان را نیز بطور مفصل تدوین نمود.

üدر این سال كروپ در خصوص نحوه ارائه پیشنهادها، ارزشیابی، و تأیید یا رد پیشنهاد و نحوه پویا سازی نظام پیشنهادها مباحث مسبوطی را وضع نمود.

اسلاید 8 :

üدر كشور امریكا برای اولین بار و در سال 1894 آقای جان پاترسون (Johan Patterson) بنیانگذار شركت مالی و پولی ملی آمریكا موسوم به (N.C.R) نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها را تحت عنوان “نظام صد نفر” اجرا نمود.

üوی اولین فردی بود كه در آمریكا توانست نظام پیشنهاد را به صورت كاملاً عاطفی و احساسی وارد نظام كارخانجات (N.C.R ) نماید.

اسلاید 9 :

üدر كشور امریكا برای اولین بار و در سال 1894 آقای جان پاترسون (Johan Patterson) بنیانگذار شركت مالی و پولی ملی آمریكا موسوم به (N.C.R) نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها را تحت عنوان “نظام صد نفر” اجرا نمود.

üوی اولین فردی بود كه در آمریكا توانست نظام پیشنهاد را به صورت كاملاً عاطفی و احساسی وارد نظام كارخانجات (N.C.R ) نماید.

اسلاید 10 :

üدر سال 1898 شركت كداك با اجرای نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها از اشتهار كافی برخوردار شده و دبیر اجرای نظام پیشنهادها به دلیل موفقیت در اجرای این نظام به مقام ریاست كداك منصوب گردید. ابتدا در این شركت برای هر كارگر كه شیشه های پنجره های محل اشتغال خود را براق تر و تمیزتر نگه دارد معادل 2 دلار جایزه تعیین نمود.

üدر سال 1915 یك شركت نساجی موسوم به شركت كانابوچی بوسكی (Kanebuchi Boseki) با توجه به تجارب شركت (N.C.R) و بازدید از این شركت نظام پیشنهادها را اجرا نمود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir