توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و تحلیل تاثیر وجود اسلت در بال هواپیما بر روی ضرایب آیرودینامیکی دارای 2 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و تحلیل تاثیر وجود اسلت در بال هواپیما بر روی ضرایب آیرودینامیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و تحلیل تاثیر وجود اسلت در بال هواپیما بر روی ضرایب آیرودینامیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و تحلیل تاثیر وجود اسلت در بال هواپیما بر روی ضرایب آیرودینامیکی :

تعداد صفحات:2

چکیده:

در این مقاله تاثیر قرار گرفتن اسلت(Slat) در قسمت حمله بال هواپیما بر میدان جریان و نیروهای لیفت و درگ و ضرایب آنها مورد بررسی قرار می گیرد. بدین منظور مقطع بال هواپیما در دو حالت ایوفویل ساده 4412 و ایروفویل با اسلت 4412 به صورت دو بعدی مدلسازی می شود. چون جریان به صورت جریان خارجی (External Flow) می باشد در اطراف مدل، منطقه حل ایجاد می گردد. با در نظر گرفتن عدد ماخ و زاویه حمله و اعمال شرایط مرزی و با ایجاد شبکه بندی مناسب تحلیل جریان بر روی بال انجام می گیرد. به منظور تحلیل از روش های موجود در دینامیک سیالات محاسباتی استفاده و معادلات ناویه استوکس حل می گردد . نتایج خروجی تحلیل جریان از قبیل سرعت، دما، فشار و نیروهای وارد بر بال و ضرایب آیرودینامیکی استخراج می شود.با تغییر عدد ماخ و زاویه حمله تحلیل جریان تکرار می گردد. با مقایسه نتایج حل برای حالت های مختلف عدد ماخ و زاویه حمله در دو مدل ، تاثیر وجود اسلت مشخص می شود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir