توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی و بهینه سازی مدل کششی سیستم کانبان دو کارتی در محیط زنجیره تامین سه سطحی در شرایط احتمالی دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی و بهینه سازی مدل کششی سیستم کانبان دو کارتی در محیط زنجیره تامین سه سطحی در شرایط احتمالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و بهینه سازی مدل کششی سیستم کانبان دو کارتی در محیط زنجیره تامین سه سطحی در شرایط احتمالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی و بهینه سازی مدل کششی سیستم کانبان دو کارتی در محیط زنجیره تامین سه سطحی در شرایط احتمالی :

تعداد صفحات:21

چکیده:

مدیریت زنجیره تامین در نیمه دوم قرن گذشته توسعه فراوانی یافته و در قرن حاضر نیز این توسعه ادامه داشته است. یکی از زمینه هایی که امروزه مورد توجه فراوان قرار گرفته است، توسعه و انطباق روش های کنترل تولید و موجودی با فلسفه تولید بهنگام در سطح خطوط تولیدی و به منظور کنترل مناسب جریان مواد و محصولات در سطح زنجیره تامین است که پس از یک دهه کاربرد در خطوط تولید و ارائه مقاله فراوان در خصوص مزایای آن، امروزه مورد توجه محققان قرار گرفته است. به همین منظور در این پایان نامه سعی می گردد شرایط پیاده سازی روش فوق در زنجیره تامین بررسی و مدل سیاست فوق با توجه به شرایط زنجیره تامین طراحی شود. در ابتدا با مرور تحقیقات انجام شده به مفاهیم اصلی و بنایدین سیستم های کششی کانبان پرداختیم و سپس ریاضی ارائه نمودیم که تمامی این مفاهیم را در زنجیره تامین در برگیرد. سیستم کششی تولید توسعه داده شده در این رساله، یک مدل چند مرحله ای با هدف کاهش هزینه های تولید، سفارش دهی، حمل و نقل و نگهداری موجودی و رویارویی با کمبود است که دارای دو نوع کارت کانبان می باشد که هر یک در حیطه عملکرد خود در حال گردش اطلاعات هستند.
به منظور اعتبار سنجی مدل ریاضی، از روش تخمین ارائه شده توسط (Monden (2:92 استفاده شده است. بدین منظور 10 مساله با شرایط متفاوت طراحی شده و پاسخ های بدست آمده با نتایج تخمینی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir