توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شبیه سازی کامپیوتری مدیریت زنجیره تامین توسط سیستمهای چند عاملی دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شبیه سازی کامپیوتری مدیریت زنجیره تامین توسط سیستمهای چند عاملی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبیه سازی کامپیوتری مدیریت زنجیره تامین توسط سیستمهای چند عاملی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شبیه سازی کامپیوتری مدیریت زنجیره تامین توسط سیستمهای چند عاملی :

تعداد صفحات:22

چکیده:

مدیریت زنجیره تامین، یکی از مباحث جدید علمی و کاربردی است که تحولات مدیریت صنعتی، تجاری و تکنولوژیکی اخیر مدیون آن است و به جهت اهمیت فوق العاده آن، توجه بسیاری از صاحب نظران و دانش پژوهان را به خود جلب نمده است. گسترش مدیریت زنجیره تامین در سطح آکادمیک و عرصه تحقیقات آنچنان سریع بوده است که در طول چند سال اخیر اکثر دانشگاه هایی که رشته مهندسی صنایع یا مدیریت داشته اند، به آموزش و پژوهش در آن اقدام نموده اند. دلیل عمده این موضوع ناشی از پذیرش همگانی مبحث ارزش در زنجیره تولید و تامین است که مزیت رقابتی شرکتها را فراتر از محدوده هر یک از آنها می داند چرا که مزیت رقابتی شرکتها در واقع ناشی از کل زنجیره بالا دستی و پائین دستی آنها است. با عنایت به این موضوع، مدل سازی و شبیه سازی از این مبحث می تواند گامی مهم در شناخت اثرات، جایگاه، رفتار و روابط هر یک از عناصر این زنجیره در پارامترهای مختلف موثر در سازمان ها بازی نماید. امااکثر روشهایی که تا بحال برای مدل سازی زنجیره تامین استفاده شده است روشهای ایستا و مدل های ریاضی بوده است که کارایی آن چندان زیاد نبوده و در آنها تنها بدست آوردن یک مدل برای یک شرایط مشخصی از زنجیره تامین مد نظر بوده است و نمی تواند برای شرایط مختلف زنجیره تامین بطور عام تعمیم داده شود.
هدف از انجام این تحقیق این است که سعی شود رفتار زنجیره های تامین با روشی نسبتا جدید مدل شده و پارامترهای اساسی زنجیره، خصوصا موجودی کالا در زنجیره به شکل بهینه مدیریت شود. این رفتار اصولا بدلیل ماهیت پیچیده و مستقلی که اجرا این زنجیره های تامین دارند بسیار سخت و پیچیده و مستقلی که اجزاء این زنجیره های تامین دارند بسیار سخت و پیچیده به نظر می رسد. از طرفی پیشرفت فناوری های اطلاعات و سیستمهای پردازشی و کامپیوتری با توانهای پردازشی بالا این امکان را فراهم نموده است که یافتن پاسخ برای این مباحث پیچیده را با راه حل های معقول، قابل حصول به نظر رسد. لذا با توجه به این پیشرفت ها در زمینه برنامه نویسی کامپیوتری و ظهور تکنیک های سیستمهای چند عاملی (MAS) و شباهت زنجیره های تامین با مباحث سیستمهای چند عاملی، به نظر رسید که بتوان این دو شاخه از علم را به هم پیوند زد. خروجی این تحقیق می تواند مقدمه بخشی از یک برنامه MRP/ERP برای کنترل و پیش بینی و مدیریت موثر زنجیره تامین داخلی باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir