توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی پیوستگی پارامترهای رسوبی رودخانه ای ایوانکی و علل تغییرات آن دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی پیوستگی پارامترهای رسوبی رودخانه ای ایوانکی و علل تغییرات آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی پیوستگی پارامترهای رسوبی رودخانه ای ایوانکی و علل تغییرات آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی پیوستگی پارامترهای رسوبی رودخانه ای ایوانکی و علل تغییرات آن :

تعداد صفحات:8

چکیده:

حوضه آبخیز رودخانه ایوانکی بخشی از حوضه آبخیز کویر مرکزی ایران است که در شرق استان تهران واقع شده است. رودخانه ایوانکی، رودخانه ی اصلی آن بوده و دارای طولی در حدود 50 کیلومتر است و از شمال به سمت جنوب در حرکت می باشد. به منظور مطالعات رسوب شناسی و پارامترهای بافتی در 35 ایستگاه از بالادست به طرف پایین دست و در مسیر رودخانه ی اصلی . به طول 37 کیلومتر رسوبات رودخانه ای و دیواره های کانال مورد بررسی قرار گرفتند و رخساره های رسوبی شناخته شده در این رودخانه عبارتند از رخساره های گراولی: Gmm,Gmg,Gcm,Gt. تعداد 35 نمونه رسوب از کف کانال اصلی برداشت شد. مطالعات و بررسی ها نشان داد که در بالادست حوضه به علت شیب بیشتر و توپوگرافی بستر و وجود سازندهای سخت و قدیم تر رودخانه به صورت دره ای و باریک است. در قسمت میانی و پایین دست به دلیل تغییرات شیب بستر و عبور از سازندهای فرسایش پذیر همانند واحدهای قرمز نئوژن، دارای شیب ملایم و بصورت بریده بریده با عرض زیاد و بستر گراولی می باشد. نتایج آنالیز پارامترهای بافتی نشان داد که این رسوبات به طور عمده از جنس گراول و دارای جورشدگی بدتا بسیار بد و کچ شدگی بسیار و مثبت و کسیدگی متوسط تا بهن می باشند. در نمودارهای پارامترهای بافتی به دست آمده 2 سطح گسیخته و 3 پیوستگی رسوبی تشخیص داده شد که دلایل آن عبارتند از: 1- اتصال رودخانه های فرعی با حجم رسوب وارده زیاد به رودخانه ایوانکی (مناطق گسیخته) 2- تغییرات ناگهانی شیب بستر به علت تغییر در جنس سنگ 3- وقوع سیلاب های مکرر 4- فعالیت های انسانی. این وقایع سبب تغییرات بافتی رسوبات رودخانه و بر هم زدن پیوستگی رسوبی می شود.
رخساره های رسوبی شناخته شده در این رودخانه عبارتند از رخساره های گراولی: Gmm,Gmg,Gcm,Gt رخساره های ماسه ای: St,Sp, Sh,SL و رخساره های گلی: Fr,Fl.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir