توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی آثار فسیلی در تعیین تغییرات محیطی رسوبات سازند شیر گشت با تاکید بر فرایندهای رسوبگذاری در بلوک کلمرد- ایران مرکزی دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی آثار فسیلی در تعیین تغییرات محیطی رسوبات سازند شیر گشت با تاکید بر فرایندهای رسوبگذاری در بلوک کلمرد- ایران مرکزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی آثار فسیلی در تعیین تغییرات محیطی رسوبات سازند شیر گشت با تاکید بر فرایندهای رسوبگذاری در بلوک کلمرد- ایران مرکزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی آثار فسیلی در تعیین تغییرات محیطی رسوبات سازند شیر گشت با تاکید بر فرایندهای رسوبگذاری در بلوک کلمرد- ایران مرکزی :

تعداد صفحات:14

چکیده:

بررسیهای صحرایی ساخت های رسوبی زیستی وغیر زیستی ازند شیر گشت، با سن اردوییسین در دو برش کوه عاشقان و کوه راهدار، واقع در بلوک کلمرد در زون ایران مرکزی، منجر به تشخیص 3 مجموعه رخساره ایکنوفاسیس کروزیانا، اسکولایتوس و ایکنوفاسیس مخلوط کروزیانا- اسکولایتوس گردید. رخساره های مذکور، به انضمام بررسی رخساره های سنگی سیلیسی آواری، محیط رسوبی نهشته های مورد نظر را محیط ساحلی/ دریایی کم عمق معرفی می کند. ایکنوفاسیس کروزیانا، تیپیک قسمت های پایینی حاشیه ساحلی تا دور از ساحل زیر قاعده موج با شرایط نسبتا آرام، امرژی پایین تا حدواسط و رسوبات ماسه ای- سیلتی خوب جور شده می باشد. همچنین ایکنوفاسیس اسکولایتوس نشان دهنده محیط های با شرایط انرژی متوسط تا نسبتا پرانرژی همچون قسمت بالایی حاشیه ساحلی و ساحل همراه با رسوبات ماسه ای دانه درشت و خوب جورشده است، جاییکه ارگانیسم ها توانایی سازگاری با شرایط محیطی سخت را دارا می باشند. علاوه بر این، ایکنوفاسیس مخلوط کروزیانا- اسکولایتوس حاصل نوسانات شرایط رسوب گذاری و کاهش انرژی به سمت دریای باز است به طوریکه؛ لیکنوفاسیس های اسکولایتوس به سمت قسمت های پایینی حاشیه ساحلی به ایکنوفاسیس کروزیانا تبدیل می شوند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir