توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله استفاده از تکنیک آزمایش های لیچینگ تشخیص با رویکردهای فنی و زیست محیطی در فرآیند سیانوراسیون کانسنگ طلای هیرد دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استفاده از تکنیک آزمایش های لیچینگ تشخیص با رویکردهای فنی و زیست محیطی در فرآیند سیانوراسیون کانسنگ طلای هیرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده از تکنیک آزمایش های لیچینگ تشخیص با رویکردهای فنی و زیست محیطی در فرآیند سیانوراسیون کانسنگ طلای هیرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استفاده از تکنیک آزمایش های لیچینگ تشخیص با رویکردهای فنی و زیست محیطی در فرآیند سیانوراسیون کانسنگ طلای هیرد :

تعداد صفحات:11

چکیده:

بهبود پارامترهای فنی (افزایش بازیابی طلا) و زیست محیطی (کاهش مصرف سیانور) در فرآیند سیانوراسیون با بهرهگیری از آزمایش های لیچینگ تشخیصی بر روی نمونه کانسنگ طلادار هیرد مورد بررسی قرار گرفت. این نمونه دارای مقدار عیار بالایی از طلا (10/5 پی پی ام) و شاخصه اصلی آن حضور مقادیر بالایی از آرسنیک و آنتیموان است. در این تحقیق، به دلیل حضور مقادیر بالایی از آرسنیک و آنتیموان و ترکیبهای کربناته در نمونه کانسنگ طلا و ایجاد اختلال در فرآیند سیانوراسیون توسط عناصر مذکور، از تکنیک آزمایش های لیچینگ تشخیصی به صورت پیش فرآوری های انحلال اسیدی (HCl و HNO3) و تشویه استفاده شد. نتایج نشان دادند که عملیات پیش فرآوری در محیط اسیدی با HNO3 و HCl سبب کاهش مقدار مصرف سیانور (به ترتیب به میزان 340 و 210 پی پی ام) و افزایش بازیابی شده است، به گونه ای که در انحلال با HNO3 و HCl بازیابی فرآیند سیانوراسیون به ترتیب از 91/85% به 98/87% و 95/11% افزایش یافت. همچنین آزمایش سیانوراسیون برروی نمونه تشویه شده (در درجه حرارت 1000 درجه سانتیگراد و رمان یک ساعت) صورت پذیرفت، که نتایج حاصل نشانگر کاهش قابل توجه در مصرف سیانور به مقدار 1150 پی پی ام و افزایش بازیابی به مقدار 4/2% می باشد. بنابراین مقدار سیانور مصرفی در فرآیند سیانوراسیون کاهش یافت که این مساله از دیدگاه زیست محیطی به شدت قابل توجه است. در ادامه با در تظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی، آزمایش خنثی سازی سیانور آزاد موجود در محلول سیانوری (با 2750 پی پی ام سیانور آزاد) و با استفاده از پراکسید هیدروژن (H2O2) به مقدار 9 گرم، در زمان های 15، 30 و 45 دقیقه بررسی شد که در نهایت مقدار سیانور آزاد در زمان 45 دقیقه به 40 پی پی ام (0/0004 درصد) کاهش یافت.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir