توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله استفاده از آنالیز اگزرژی جهت بررسی انرژی قابل حصول در پروسه تقلیل فشار گاز مصرفی پالایشگاه گاز خانگیران دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استفاده از آنالیز اگزرژی جهت بررسی انرژی قابل حصول در پروسه تقلیل فشار گاز مصرفی پالایشگاه گاز خانگیران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده از آنالیز اگزرژی جهت بررسی انرژی قابل حصول در پروسه تقلیل فشار گاز مصرفی پالایشگاه گاز خانگیران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استفاده از آنالیز اگزرژی جهت بررسی انرژی قابل حصول در پروسه تقلیل فشار گاز مصرفی پالایشگاه گاز خانگیران :

تعداد صفحات:12

چکیده:

در این مقاله با استفاده ازآنالیز اگزرژی میزان کار تولیدی قابل استحصال در پروسه تقلیل فشار گاز مصرفی پالایشگاه خانگیران محاسبه گردیده است . گاز مصرفی پالایشگاه با توجه به فصول مختلف سال از مقدار 1300000m3/day تا 1800000m3/day متغییر می باشد . فشار این گاز بین 65Mpa تا 7Mpa میباشد که این فشار مقدار بالایی است و باید قبل از استفاده در قسمتهای مختلف پالایشگاه به حدود 14Mpa کاهش یابد . در حال حاضر فرایند تقلیل فشار از طریق چند شیر فشار شکن صورت می گیرد ، که در طی این فرایند کار زیادی به هدر می رود . در این مقاله با پیشنهاد استفاده از توربین های انبساطی به جای شیرهای فشار شکن میزان کار تولیدی توسط این روش را محاسبه می نماییم . کار تولیدی در این مقاله بر مبنای راندمان 85 درصد توربین انبساطی و همچنین دمای پیش گرم 150 درجه سانتیگراد بر اساس مصرف گاز در ماههای مختلف سال بین 19MW تا 35MW بدست می آید .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir