توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه نسخه جدید استاندارد بین المللی ISO-9712 و نسخه قبلی این استاندارد تحت عنوان: آزمایش غیرمخرب – اثبات شرایط و صدور گواهی افراد دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه نسخه جدید استاندارد بین المللی ISO-9712 و نسخه قبلی این استاندارد تحت عنوان: آزمایش غیرمخرب – اثبات شرایط و صدور گواهی افراد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه نسخه جدید استاندارد بین المللی ISO-9712 و نسخه قبلی این استاندارد تحت عنوان: آزمایش غیرمخرب – اثبات شرایط و صدور گواهی افراد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه نسخه جدید استاندارد بین المللی ISO-9712 و نسخه قبلی این استاندارد تحت عنوان: آزمایش غیرمخرب – اثبات شرایط و صدور گواهی افراد :

تعداد صفحات:8

چکیده:

استفاده از روشهای آزمون های غیرمخرب سابقه ی نسبتاًَ طولانی در ایران داشته و از سالها پیش معمول بوده است. به منظور استقرار نظام هماهنگ صدور گواهی در کشور از سال 1379 اقدامات و فعالیت های لازم جهت تدوین استاندارد ملی در این زمینه آغاز گردید که با تشکیل تیم فنی و متخصص نهایتاًً استاندارد ملی ایران به شماره ISIRI-6725 براساس استاندارد بین المللیISO-9712 تحت عنوان: Non-destructive testing – Qualification and certification of personnel تدوین و در سال 1382 تصویب گردید. با تغییرات انجام گرفته در زمینه NDT و پیشرفت تکنولوژی، نسخه جدید این استاندارد با اصلاحات عمده مورد بازنگری قرار گرفت و در سال 2005 منتشر شد. در این مقاله مقایس های بین نسخه ی جدید این استاندارد با نسخه قدیمی تر آن (مصوب سال 1999 ) انجام گرفته است. از جمله ی مهمترین این تغییرات میتوان به گنجانده شدن روشهای جدید آزمون های غیرمخرب مانند روش های آزمون پخش آوایی، آزمون دمانگاری به روش مادون قرمز، آزمون نشتی، آزمون تنش و آزمون چشمی اشاره نمود. همچنین اصلاحات عمده ای در بخشهای امتحانات و تجدید گواهینامه صورت گرفته است. این نسخه جدید در حال بررسی نهائی میباشد و بزودی استاندارد ملی با انجام تصحیحات لازم بروزآوری و منتشر خواهد شد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir