توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی راه حلهای مناسب جهت استفاده از منابع موجود در رودخانههای شریانی- مطالعه موردی رودخانه جاجرود(پاییندست سد لتیان) دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی راه حلهای مناسب جهت استفاده از منابع موجود در رودخانههای شریانی- مطالعه موردی رودخانه جاجرود(پاییندست سد لتیان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی راه حلهای مناسب جهت استفاده از منابع موجود در رودخانههای شریانی- مطالعه موردی رودخانه جاجرود(پاییندست سد لتیان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی راه حلهای مناسب جهت استفاده از منابع موجود در رودخانههای شریانی- مطالعه موردی رودخانه جاجرود(پاییندست سد لتیان) :

تعداد صفحات:11

چکیده:

از آنجا که بستر رودخانه های شریانی دینامیک و فعال است، تعیین حد حریم و بستر و پهنه بندی دشت سیلابی در این رودخانه ها آسان نیست چرا که با وقوع هر سیل، رسوب فراوان موجود در جریان، موجب بسته شدن بعضی کانال ها و پیدایش آبراهه های دیگر می شود. بعلاوه تعیین محل مناسب معادن شن و ماسه و میزان برداشت از آنها در این رودخانه ها پیچیده تر از رودخانه های مآندری است و لذا مسائل مربوط به مهندسی رودخانه و کنترل سیلاب در آنها با ابهامات زیادی روبروست. در این زمینه ها تئوری های مختلفی وجود دارد که مطالعه و بررسی صحت و سقم هر یک از این تئوری ها در مورد رودخانه های شریانی کشور ما کمتر انجام شده است. هدف از انجام این تحقیق، شناخت مکانیسم چندشاخه شدن رودخانه، نحوه تغییر جهت و عوامل مؤثر بر آن به خصوص با تمرکز بر رودخانه جاجرود می باشد. بررسی های انجام شده نشان می دهد که برداشت اصولی حدود 530 تن در سال از مصالح رودخانه ای بازه مورد مطالعه، نه تنها موجب آشفتگی رژیم رودخانه نمی شود بلکه موجب تثبیت الگوی فعلی و تعادل موضعی آن نیز می گردد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir