توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت افزایش ارزش محصولات مشتری پسند سازی شده انبوه دارای 13 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت افزایش ارزش محصولات مشتری پسند سازی شده انبوه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
دانلود پاورپوینت افزایش ارزش محصولات مشتری پسند سازی شده انبوه
توجه فرمایید.1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت افزایش ارزش محصولات مشتری پسند سازی شده انبوه
قرار داده شده است2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
4-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
اسلاید 1 :
vعموما محصولات جدید در پاسخ به متوسط نیازهای یک بازار هدف مشخص توسعه می یابند.
vانطباق دو پیشامد (توسعه) تکنولوژیکی :
.1ابزارهای ارتباطی جدید از قبیل اینترنت
.2روشهای تولید مشتری پسند سازی انبوه
v
اسلاید 2 :
vمشتری پسند سازی انبوه یک استراتژی خریدار محور است که بر کنترل مشتریان فردی تمرکز می کند.
vابزارهای طراحی موفق از 5 کارکرد مهم حمایت می کند:
1) این ابزارها می بایست قادر باشند که چرخه آزمایش و خطا را تکمیل کند .
2) ابزارهای موفق می بایست قلمرو مناسبی را پیشنهاد کند.
اسلاید 3 :
3) ابزارهای موفق به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا با زبان طراحی (روش طراحی) خودشان کار کنند .
4) کتابخانه های module می بایست به مشتریان معرفی شود .
5) سرانجام ، هنگامیکه مشتری یک راه حل رضایتبخش را پیدا می کند طرح او بصورت خودکار به زبان سیستم تولید ترجمه می شود.
اسلاید 4 :
هدف اصلی مشتری پسند سازی انبوه فراهم کردن ارزش بیشتر برای مشتری است.
در طول دوره که 4 مطالعه انجام شد ( n=476) آنها تمایل مصرف کنندگان به پرداخت (WTP)برای ساعتهای استاندارد و خود طراحی شده را مورد سنجش قرار دادند.بدون توجه به نوع روشی که استفاده شد ، افزایش ارزش قابل توجهی مشاهده شد.
میانگین WTP برای ساعت استاندارد 20/23 پوند و در مقابل متوسط WTP برای ساعت طراحی شده 50/48 پوند بود که افزایش ارزش 109% محسوسی را نشان می دهد.
اسلاید 5 :
به طور خلاصه ممکن است مشتری به دلایل زیر محصولات خود طراحی شده را در مقابل محصولات استاندارد رایج در نظر گیرد :
üمزیت کارکردی
üمنحصر بفرد بودن
üمزیت فرآیندی
üاثر غرور در طراحی
اسلاید 6 :
vافزایش ارزش محصولات خود طراحی شده در مقابل محصولات استاندارد بیش از 100 % بالا رفته است.
vتحقیقات آتی می بایست یک مدل (معادله) ساختارمند را برای سنجش WTP توسعه دهند.
vسنجش تاثیر مجموعه ابزارهای مختلف طراحی بر ارزش افزوده ایجاد شده .
اسلاید 7 :
Journal of Consumer Behaviour
July–August 2006
Published online in Wiley InterScience Vi
www.interscience.wiley.com
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0