توضیحات

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت افزایش ارزش محصولات مشتری پسند سازی شده انبوه دارای 13 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت افزایش ارزش محصولات مشتری پسند سازی شده انبوه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت افزایش ارزش محصولات مشتری پسند سازی شده انبوه

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت افزایش ارزش محصولات مشتری پسند سازی شده انبوه

قرار داده شده است

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت افزایش ارزش محصولات مشتری پسند سازی شده انبوه :

اسلاید 1 :

vعموما محصولات جدید در پاسخ به متوسط نیازهای یک بازار هدف مشخص توسعه می یابند.

vانطباق دو پیشامد (توسعه) تکنولوژیکی :

.1ابزارهای ارتباطی جدید از قبیل اینترنت

.2روشهای تولید مشتری پسند سازی انبوه

v

اسلاید 2 :

vمشتری پسند سازی انبوه  یک استراتژی خریدار محور است که بر کنترل مشتریان فردی تمرکز می کند.

vابزارهای طراحی موفق از 5 کارکرد مهم حمایت می کند:

1) این ابزارها می بایست قادر باشند که چرخه آزمایش و خطا را تکمیل کند .

2) ابزارهای موفق می بایست قلمرو مناسبی را پیشنهاد کند.

اسلاید 3 :

 3) ابزارهای موفق به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا با زبان طراحی (روش طراحی) خودشان کار کنند .

4) کتابخانه های module می بایست به مشتریان معرفی شود .

5) سرانجام ، هنگامیکه مشتری یک راه حل رضایتبخش را پیدا می کند طرح او بصورت خودکار به زبان سیستم تولید ترجمه می شود.

اسلاید 4 :

هدف اصلی مشتری پسند سازی انبوه فراهم کردن ارزش بیشتر برای مشتری است.

در طول دوره که 4 مطالعه انجام شد ( n=476) آنها تمایل مصرف کنندگان به پرداخت (WTP)برای ساعتهای استاندارد و خود طراحی شده را مورد سنجش قرار دادند.بدون توجه به نوع روشی که استفاده شد  ، افزایش ارزش قابل توجهی مشاهده شد.

میانگین WTP برای ساعت استاندارد 20/23 پوند و در مقابل متوسط WTP  برای ساعت طراحی شده 50/48 پوند بود که افزایش ارزش 109% محسوسی را نشان می دهد.

اسلاید 5 :

به طور خلاصه ممکن است مشتری به دلایل زیر محصولات خود طراحی شده را در مقابل محصولات استاندارد رایج در نظر گیرد :

üمزیت کارکردی

üمنحصر بفرد بودن

üمزیت فرآیندی

üاثر غرور در طراحی

اسلاید 6 :

vافزایش ارزش محصولات خود طراحی شده در مقابل محصولات استاندارد بیش از 100 %  بالا رفته است.

vتحقیقات آتی می بایست یک مدل (معادله) ساختارمند را برای سنجش WTP  توسعه دهند.

vسنجش تاثیر مجموعه ابزارهای مختلف طراحی بر ارزش افزوده ایجاد شده .

اسلاید 7 :

Journal of Consumer Behaviour

 July–August 2006

Published online in Wiley InterScience Vi

www.interscience.wiley.com

 

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir