توضیحات

پروژه بانک اطلاعاتی پایگاه داده باشگاه فوتبال در Power Designer که با پاور دیزاینر ( Power Designer ) نوشته و طراحی شده است و دارای نمودار ای آر ( ER ) می باشد.

تمامی جداول پایگاه داده پایگاه داده باشگاه فوتبال در Power Designer تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول در نمودار ای آر و در داخل Power Designer رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بین جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

این پروژه دارای یک داکیومت 50 صفحه ای می باشد که در آن ساختار جداول، نحوه ایجاد آنها و ساختار نمودار ER و... به طور کامل تشریح شده است.

پروژه دارای دیاگرام هایی مانند زیر می باشد :

  • Physical Data Model یا همان PDM
  • Conceptual Data Model یا همان دیاگرام CMD
  • Object Oriented Modeling یا همان دیاگرام OOM
  • و سایر دیاگرام ها

بانک اطلاعاتی پایگاه داده باشگاه فوتبال در Power Designer یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

امکانات و محتویات پروژه

سورس کامل پروژه در پاور دیزاینر به همراه فایل اجرایی محتوای اصلی
شامل 50 صفحه داکیومنت تایپ شده به صورت فایل ورد حاوی مقدمه، تاریخچه و توضیحات خط به خط پروژه و... می باشد داکیومنت
یک فایل آموزشی شامل نحوه اجرای پروژه، نحوه دسترسی به سورس کد پروژه و طریقه باز کردن پایگاه داده و مشاهده جداول می باشد که به صورت رایگان ارائه می گردد روش اجرا

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

دانلود باشگاه فوتبال با Power Designer, پروژه Power Designer باشگاه فوتبال, دانلود سورس باشگاه فوتبال با Power Designer, سیستم باشگاه فوتبال با Power Designer, مدیریت باشگاه فوتبال به زبان Power Designer, باشگاه فوتبال با Power Designer, پروژه دانشجویی باشگاه فوتبال, باشگاه فوتبال به زبان Power Designer, باشگاه فوتبال در Power Designer, سیستم باشگاه فوتبال تحت Power Designer, دانلود پروژه باشگاه فوتبال با پاور دیزاینر, پروژه پاور دیزاینر باشگاه فوتبال, سورس پروژه باشگاه فوتبال به زبان Power Designer, باشگاه فوتبال با پاور دیزاینر, پروژه پاور دیزاینر باشگاه فوتبال, باشگاه فوتبال به زبان پاور دیزاینر, باشگاه فوتبال در پاور دیزاینر, سیستم باشگاه فوتبال تحت پاور دیزاینر, دانلود پروژه باشگاه فوتبال با Power Designer, پروژه باشگاه فوتبال به زبان پاور دیزاینر, سایت پروژه Power Designer, دانلود پروژه Power Designer, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir