توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت سیستمهای هزینهیابی دارای 100 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت سیستمهای هزینهیابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
دانلود پاورپوینت سیستمهای هزینهیابی
توجه فرمایید.1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت سیستمهای هزینهیابی
قرار داده شده است2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
4-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
اسلاید 1 :
برخی از تولید کنندگان قبل از سفارش مشتری تولید نمیکنند.
این محصولات دارای ویژگیهای خاص خود هستند.
یا ممکن است آنها فضای کافی و یا پول کافی برای انبار کردن نداشته باشند.
و یا در نظر داشته باشند امکانات را به نحو بهینه استفاده کنند و از رکود آنها جلوگیری نمایند.
اسلاید 2 :
برخی دیگر از تولید کنندگان در خطوط تولیدی که برای
24 ساعت کار در شبانهروز طراحی شدهاند و در دو شیفت
12 ساعته یا سه شیفت 8 ساعته و یا چهار شیفت 6 ساعته در
حال تولید انبوه برخی محصولات هستند.
اسلاید 3 :
این محصولات انبار شده و سپس از طریق تبلیغات و ایجاد روحیه
مصرف در افراد معرفی شده و به فروش میرسند.
به این شیوه تولید، تولید مرحلهای یا مستمر میگویند.
اسلاید 4 :
برخی شرکتها ممکن است ترکیبی از هر دو روش را در عملیات تولید خود داشته باشند.
اسلاید 5 :
سیستمهای هزینه یابی منطبق با سیستم تولید انتخاب میشود.
برخی شرکتها فقط هزینهیابی سفارش کار
برخی شرکتها فقط هزینهیابی مرحلهای
برخی شرکتها هر دو سیستم سفارش کار و مرحلهای
اسلاید 6 :
وجود یك انقطاع زمانی در بین سفارشها ، فرصت بسیار خوبی برای قطع كردن فرآیند هزینه ها وجمع كردن آنها با هم و تعیین بهای سفارش بهشمارمیرود.
اسلاید 7 :
سیستمهای هزینهیابی
برخی محصولات برای تولید حتماٌ باید قبلاٌ سفارش دادهشوند:
این محصولات دارای ویژگیهای خاص خود هستند.
اسلاید 8 :
برخی از تولید کنندگان قبل از سفارش مشتری تولید نمیکنند.
این محصولات دارای ویژگیهای خاص خود هستند.
یا ممکن است آنها فضای کافی و یا پول کافی برای انبار کردن نداشته باشند.
و یا در نظر داشته باشند امکانات را به نحو بهینه استفاده کنند و از رکود آنها جلوگیری نمایند.
اسلاید 9 :
برخی دیگر از تولید کنندگان در خطوط تولیدی که برای
24 ساعت کار در شبانهروز طراحی شدهاند و در دو شیفت
12 ساعته یا سه شیفت 8 ساعته و یا چهار شیفت 6 ساعته در
حال تولید انبوه برخی محصولات هستند.
اسلاید 10 :
این محصولات انبار شده و سپس از طریق تبلیغات و ایجاد روحیه
مصرف در افراد معرفی شده و به فروش میرسند.
به این شیوه تولید، تولید مرحلهای یا مستمر میگویند.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0