توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی روسازی های آسفالتی با استفاده از نرم افزار Kenlayer بر اساس رفتار خطی و غیر خطی لایه های روسازی دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی روسازی های آسفالتی با استفاده از نرم افزار Kenlayer بر اساس رفتار خطی و غیر خطی لایه های روسازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی روسازی های آسفالتی با استفاده از نرم افزار Kenlayer بر اساس رفتار خطی و غیر خطی لایه های روسازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی روسازی های آسفالتی با استفاده از نرم افزار Kenlayer بر اساس رفتار خطی و غیر خطی لایه های روسازی :

تعداد صفحات:10

چکیده:

طراحی روسازی باید بر اساس شناخت مشخصات رفتاری مصالح لایه های مختلف روسازی صورت گیرد. برای سرعت بالای بارگذاری، فرض رفتار الاستیک خطی مصالح و مخلوط های آسفالتی، منطقی است. نتایج ازمایشگاهی نشان دهنده آن است که رفتار واقعی مصالح دانه ای، الاستیک غیر خطی بوده، فرض رفتار ویسکوالاستیک خطی مخلوط های آسفالتی، نزدیکی بیشتری با واقعیت دارد. در این تحقیق، با استفاده از نرم افزار Kenlayer، از طریق تحلیل حساسیت نتایج طراحی روسازی اسفالتی به تغییرات پارامترهای موثر در طراحی شامل مدول برجهندگی مصالح دانه ای، مدول دینامیکی مخلوط اسفالتی، درصد وسایل نقلیه سنگین عبوری از خط طرح و فشار باد چرخ، نتایج حاصل از طرح، مورد مقایسه و ارزیابی قرار گرفته است. نتایج نشان می دهند که حداکثر ضخامت طرح، مربوط به فرض رفتار الاستیک خطی کلیه مصالح روسازی وحداقل ضخامت مربوط به فرض رفتار الاستیک غیر خطی مصالح دانه ای و رفتار ویسکوالاستیک خطی مخلوط های آسفالتی است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir