توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تصفیه بیولوژیکی فاضلابهای حاویگازوئیل شناور بر روی سطح آب با کمک میکروارگانیسم های جدا شده از گازوئیل عرضه شده در پمپ بنزین دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تصفیه بیولوژیکی فاضلابهای حاویگازوئیل شناور بر روی سطح آب با کمک میکروارگانیسم های جدا شده از گازوئیل عرضه شده در پمپ بنزین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تصفیه بیولوژیکی فاضلابهای حاویگازوئیل شناور بر روی سطح آب با کمک میکروارگانیسم های جدا شده از گازوئیل عرضه شده در پمپ بنزین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تصفیه بیولوژیکی فاضلابهای حاویگازوئیل شناور بر روی سطح آب با کمک میکروارگانیسم های جدا شده از گازوئیل عرضه شده در پمپ بنزین :

تعداد صفحات:10

چکیده:

نشت و پخش شدن تصادفی ترکیبات نفتی دو عامل مهم ورود ترکیبات نفتی در هنگام اکتشاف، تولید، پالایش، حمل و نقل و نگهداری ترکیبات نفتی می باشند که امروزه تحقیقات بسیاری برای تصفیه این گونه آلودگیها صورت گرفته است . در این مطالعه تجزیه بیولوژیکی گازوئیل شناور بر روی سطح آب با کمک دو نوع باکتری گرم منفی A-1 و A-2 که از گازوئیل توزیع شده در یک جایگاه پمپ بنزین در شهر اصفهان جداسازی شده بود بررسی شد . میزان کارائی حذف گازوئیل در حالت کشت خالص و کشت مخلوط مورد ارزیابی قرار گرفت . بیشترین میزان حذف مربوط به گونه A-1 بود که قادر به حذف %88 گازوئیل شناو بر روی سطح آب بود . در ادامه میزان شاخص امولسیون سازی ) ) E24 میکروارگانیسم ها بررسی گردید که نشان از تولید بیوامولسیفایرها توسط باکتریها بود . این باکتریها توانایی ایجاد %23 و %21 شاخص امولسیون سازی را دارا بودند . میکروارگانیسم های جدا شده در این مطالعه احتمالاً مربوط به مخزن ذخیره سوخت پمپ بنزین بوده است و طی سالها با مصرف ترکیبات نفتی سازگار شده اند .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir