توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله روکش کاری جوشی فولاد 30CrNiMo8 با الکترودهای استحکام بالا همراه با عملیات حرارتی کوئنچ و کربوره کردن دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله روکش کاری جوشی فولاد 30CrNiMo8 با الکترودهای استحکام بالا همراه با عملیات حرارتی کوئنچ و کربوره کردن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله روکش کاری جوشی فولاد 30CrNiMo8 با الکترودهای استحکام بالا همراه با عملیات حرارتی کوئنچ و کربوره کردن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله روکش کاری جوشی فولاد 30CrNiMo8 با الکترودهای استحکام بالا همراه با عملیات حرارتی کوئنچ و کربوره کردن :

تعداد صفحات:12

چکیده:

در این تحقیق روکش کاری جوشی فولاد 30CrNiMo8 با چهار نوع الکترود E12018, E11018, E9018B-3 و E14018 همراه با عملیات حرارتی کوئنچ و کوبونیتروره به منظور افزایش سختی سطح انجام شد. به منظور اجتناب از اثر رقت، الکترودها به صورت سه پاسه به وسیله فرایند جوشکاری قوسی الکترود روپوش دارد (SMAW) بر روی فلز پایه روکش داده شدند. اثر عملیات حرارتی کوئنچ و کربونیتروره بر روی میزان تغییرات سختی در سطح لایه روکش مورد بررسی قرارگرفت. بررسی ریز ساختاری و سختی لایه سطحی به ترتیب با استفاده از میکروسکوپ نوری (OM) و سختی سنجی راکول سی (HRC) انجام شد. به منظور بررسی عمق نفوذ لایه سخت شده در اثر عملیات حرارتی کربونیتروره از ریز سختی سنجی استفاده شد. بررسی های به عمل آمده نشان داد که ساختار فلز جوش در پاس سوم با استفاده از هر چهار نوع الکترود مارتنزیتی- بینیتی بوده و این موضوع ناشی از کاهش اثر رقت با افزایش تعداد پاس ها می باشد. بررسی های سختی سنجی نشان داد که استفاده از الکترود E9018-B3 به صورت سه پاسه همراه با عملیات کربونیتروره بیشترین سختی (حدود 62HRC) همراه با شیب ملایم تغییرات از سطح فلز جوش به طرف فلز پایه را ایجاد می کند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir