توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تشکیل پوشش Ni(3)Ti-NiTi کامپوزیتی تقویت شده با TiC روی فولاد زنگ نزن آستنیتی به رو جوشکاری قوسی تنگستن گاز و ارزیابی رفتار سایشی دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تشکیل پوشش Ni(3)Ti-NiTi کامپوزیتی تقویت شده با TiC روی فولاد زنگ نزن آستنیتی به رو جوشکاری قوسی تنگستن گاز و ارزیابی رفتار سایشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تشکیل پوشش Ni(3)Ti-NiTi کامپوزیتی تقویت شده با TiC روی فولاد زنگ نزن آستنیتی به رو جوشکاری قوسی تنگستن گاز و ارزیابی رفتار سایشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تشکیل پوشش Ni(3)Ti-NiTi کامپوزیتی تقویت شده با TiC روی فولاد زنگ نزن آستنیتی به رو جوشکاری قوسی تنگستن گاز و ارزیابی رفتار سایشی :

تعداد صفحات:10

چکیده:

در مقاله حاضر، تشکیل ترکیبات بین فلزی Ni-Ti همراه با TiC بر سطح فولاد زنگ نزن AISI 304 با استفاده از مخلوط پودری Ni-Ti-C و با به کارگیری فرایند فعال سازی مکانیکی و جوشکاری قوسی تنگستن- گاز بررسی شده است. بدین منظور، مخلوط پودری Ni-Ti-C با نسبت استوکیومتری مناسب تهیه و آسیاب کاری شد و پودر حاصل فشرده شد. مخلوط حاصل فشرده سازی روی سطح فولاد زنگ نزن AISI304 قرار داده شد و با استفاده از فرایند GTAW ذوب شد. مطالعه ساختار میکروسکوپی روکش ایجاد شده توسط میکروسکوپ نوری و میکروسکوپ الکترونی روبشی (SEM) و بررسی های فازشناسی توسط پراش پرتوایکس (XRD) انجام شد. نتایج نشان دهنده آن است که با انجام فرایند آسیاب کاری مخلوط پودری Ni-Ti-C و روکش کاری جوشی مخلوط حاصل، پوششی با زمینه دوفازی TiTi و Ni(3)Ti همراه با تقویت کننده TiC تشکیل می شود که ضخامتی حدود 1/5mm با سختی بیش از 600HV دارد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir