توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بهنژادی گندم برای افزایش کارایی مصرف آب بر اساس صفات فیزیولوژیکی مرتبط با عملکرد دانه تحت شرایط خشکی دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهنژادی گندم برای افزایش کارایی مصرف آب بر اساس صفات فیزیولوژیکی مرتبط با عملکرد دانه تحت شرایط خشکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهنژادی گندم برای افزایش کارایی مصرف آب بر اساس صفات فیزیولوژیکی مرتبط با عملکرد دانه تحت شرایط خشکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهنژادی گندم برای افزایش کارایی مصرف آب بر اساس صفات فیزیولوژیکی مرتبط با عملکرد دانه تحت شرایط خشکی :

تعداد صفحات:6

چکیده:

کارایی مصرف آب یکی از شاخص های مهم در تحمل گیاهان به شرایط محدود آبی می باشد.از این رو بهنژادگران تلاش های زیادی را در زمینه افزایش این شاخص و همچنین کاهش تعرق در گیاهان زراعی انجام داده اند. بهبود صفات فیزیولوژیکی همچون افزایش سیستم ریشه ای، کاهش قطر آوند چوبی، تعدیل فشار اسمزی، کاهش تعداد پنجه های اضافی از جمله صفاتی هستند که می توانند کارایی مصرف آب و کاهش تعرق را بهبود بخشند و در نهایت باعث افزایش عملکرد در نواحی خشک شوند. همچنین با افزایش قدرت ویگور اولیه گیاهچه می توان تبخیر از سطح خاک را کاهش داد و باعث استفاده بیشتر گیاه از آب موجود در خاک شد. اصلاح هدفمند گیاه زراعی در زمینه تحمل به تنش خشکی در بسیاری از محیطها، در نهایت منجر به استفاده بیشتر از آب و عملکرد بهتر محصول شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir