توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت تجارت الكترونیكی دارای 23 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت تجارت الكترونیكی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
دانلود پاورپوینت تجارت الكترونیكی
توجه فرمایید.1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت تجارت الكترونیكی
قرار داده شده است2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
4-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
اسلاید 1 :
مقدمه:
پیشرفت روزافزون فناوری اطلاعات و ارتباطات،همگرایی بین این فناوری با فرآیند توسعه اطلاعات، تحول و حركتی تحت عنوان انقلاب ارتباطات را در جوامع بشری باعث شده است.
اسلاید 2 :
تجارت الكترونیكی چیست؟
خرید وفروش كالاها،خدمات و اطلاعات از طریق شبكه های رایانه ای نظیر اینترنت.
به بیان ساده تر: انجام مبادلات تجاری در یك قالب الكترونیكی.
اسلاید 3 :
كمیسیون اروپایی در سال 1997 آن را به شكل زیر تعریف نموده است :
تجارت الكترونیكی شامل فعالیتهایی از قبیل:مبادله الكترونیكی كالاها و خدمات،تحویل فوری مطالب دیجیتال، انتقال الكترونیكی وجه، بازاریابی،مبادله الكترونیكی سهام و خدمات پس از فروش.
اسلاید 4 :
مراحل رشدوگسترش تجارت الكترونیك:
مراحل رشد و گسترش تجارت الكترونیكى را مى توان به 5 بخش تقسیم كرد كه هر چه به گام هاى پایانى تر نزدیك مى شویم در حقیقت به تجارت الكترونیكى واقعى نزدیك تر شده ایم و شركت ها و سازمان هایى كه در جست وجوى بازار الكترونیكى براى كالاها و خدمات خود هستند، سعى در رسیدن به مراحل پایانى این چرخه دارند.
اسلاید 5 :
مراحل رشد وگسترش تجارت الكترونیك:
مراحل رشد و گسترش تجارت الكترونیكى را مى توان به 5 بخش تقسیم كرد :
2مرحله دوم شامل توسعه و گسترش مرحله اول است. در این مرحله سایت شركت تبدیل به یك پایگاه داده اى قوی تبدیل میشود.
اسلاید 6 :
مراحل رشد وگسترش تجارت الكترونیك:
خواهند داشت كه این تعامل از طریق e-mail، chat و voice خواهد بود و كاربران در بازه زمانى بسیار كوتاه مدت پاسخ خود را از مدیر سایت دریافت خواهند كرد.
اسلاید 7 :
عمدهترین دلایل قابل طرح در گریزناپذیر بودن تجارت الكترونیكی :
}
}در صورت عدم بكارگیری تجارت الكترونیكی،موقعیت رقابتی كشورهای در حال توسعه به میزان صرفه جویی حاصل از انجام مبادلات به صورت الكترونیكی،تضعیف خواهد گردید.
}عدم بهره گیری از تجارت الكترونیكی همچنین به معنای كندی در انجام معاملات و از دست رفتن فرصتهای لحظه ای و زودگذر در تجارت جهانی است.
اسلاید 8 :
عمدهترین دلایل قابل طرح در گریزناپذیر بودن تجارت الكترونیكی :
}
}
}با گسترش این شیوه از مبادلات در كشورهای پیشرفته،شیوههای كاغذی قبلی منسوخ گردیده و در عمل امكان انجام مبادله با این كشورها از طریق روشهای سنتی از میان خواهد رفت كه این امر به معنای منزوی شدن در عرصه تجارت جهانی خواهد بود.
اسلاید 9 :
مزایای استفاده از تجارت الكترونیكی:
.1 كاهش هزینه مبادلات
.2سرعت بخشیدن به انجام مبادله
.3تقویت موضع رقابتی كشور در جهان
.4افزایش صادرات
.5عدم وجود واسطه و دلال برای فروش کالا
.6 سهولت در وارد شدن به بازارهای جدید
اسلاید 10 :
رویكرد دولت جمهوری اسلامی ایران:
با توجه به گسترش سریع و شتابان تجارت الكترونیكی در جهان، ایران نیزاقدامات و سیاستهایی دراین راستای انجام داده است.
به عنوان مثال:
}ماده (94) قانون برنامه سوم توسعه انجام داد و ستد الكترونیكی اوراق بهادار در سطح ملی.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0