توضیحات

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت تجارت الكترونیكی دارای 23 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت تجارت الكترونیكی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت تجارت الكترونیكی

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت تجارت الكترونیكی

قرار داده شده است

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت تجارت الكترونیكی :

اسلاید 1 :

مقدمه:

    پیشرفت روزافزون فناوری اطلاعات و ارتباطات،همگرایی بین این فناوری با فرآیند توسعه اطلاعات، تحول و حركتی تحت عنوان انقلاب ارتباطات را در جوامع بشری باعث شده است.

اسلاید 2 :

  تجارت الكترونیكی چیست؟

   خرید وفروش كالاها،خدمات و اطلاعات از طریق شبكه های رایانه ای نظیر اینترنت.

   به بیان ساده تر: انجام مبادلات تجاری در یك قالب الكترونیكی.

اسلاید 3 :

كمیسیون اروپایی در سال 1997 آن را به شكل زیر تعریف نموده است :

   تجارت الكترونیكی شامل فعالیتهایی از قبیل:مبادله الكترونیكی كالاها و خدمات،تحویل فوری مطالب دیجیتال، انتقال الكترونیكی وجه، بازاریابی،مبادله الكترونیكی سهام و خدمات پس از فروش.

اسلاید 4 :

مراحل رشدوگسترش تجارت الكترونیك:

   مراحل رشد و گسترش تجارت الكترونیكى را مى توان به 5 بخش تقسیم كرد كه هر چه به گام هاى پایانى تر نزدیك مى شویم در حقیقت به تجارت الكترونیكى واقعى نزدیك تر شده ایم و شركت ها و سازمان هایى كه در جست وجوى بازار الكترونیكى براى كالاها و خدمات خود هستند، سعى در رسیدن به مراحل پایانى این چرخه دارند.

اسلاید 5 :

مراحل رشد وگسترش تجارت الكترونیك:

مراحل رشد و گسترش تجارت الكترونیكى را مى توان به 5 بخش تقسیم كرد :

  1. ایجاد یك سایت ساده شامل اطلاعات محصولات و خدمات تولیدى خود، تا این اطلاعات از طریق اینترنت در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

2مرحله دوم شامل توسعه و گسترش مرحله اول است. در این مرحله سایت شركت تبدیل به یك پایگاه داده اى قوی تبدیل میشود.

  1. برقرارى امكان تعامل، كاربران امكان تعامل با مدیر سایت را

اسلاید 6 :

مراحل رشد وگسترش تجارت الكترونیك:

  خواهند داشت كه این تعامل از طریق e-mail، chat و voice خواهد بود و كاربران در بازه زمانى بسیار كوتاه مدت پاسخ خود را از مدیر سایت دریافت خواهند كرد.

  1. امكان پرداخت اینترنتى براى كاربران.
  2. مرحله آخربه مرحله یكپارچگى معروف است. در این مرحله، سیستم هاى واسطه اى میان فروشنده و خریدار با سیستم هاى موجود در سازمان و یا شركت به حالت یكپارچگى كامل درخواهند آمد.

اسلاید 7 :

عمده‌ترین دلایل قابل طرح در گریزناپذیر بودن تجارت الكترونیكی :

}

}در صورت عدم بكارگیری تجارت الكترونیكی،موقعیت رقابتی كشورهای در حال توسعه به میزان صرفه جویی حاصل از انجام مبادلات به صورت الكترونیكی،تضعیف خواهد گردید.

}عدم بهره گیری از تجارت الكترونیكی همچنین به معنای كندی در انجام معاملات و از دست رفتن فرصتهای لحظه ای و زودگذر در تجارت جهانی است.

اسلاید 8 :


عمده‌ترین دلایل قابل طرح در گریزناپذیر بودن تجارت الكترونیكی :

}

}

}با گسترش این شیوه از مبادلات در كشورهای پیشرفته،شیوه‌های كاغذی قبلی منسوخ گردیده و در عمل امكان انجام مبادله با این كشورها از طریق روشهای سنتی از میان خواهد رفت كه این امر به معنای منزوی شدن در عرصه تجارت جهانی خواهد بود.

اسلاید 9 :

مزایای استفاده از تجارت الكترونیكی:
 

.1 كاهش هزینه مبادلات

.2سرعت بخشیدن به انجام مبادله

.3تقویت موضع رقابتی كشور در جهان

.4افزایش صادرات

.5عدم وجود واسطه و دلال برای فروش کالا

.6 سهولت در وارد شدن به بازارهای جدید

اسلاید 10 :

رویكرد دولت جمهوری اسلامی ایران:
 

      با توجه به گسترش سریع و شتابان تجارت الكترونیكی در جهان، ایران نیزاقدامات و سیاستهایی دراین  راستای انجام داده است.

     به عنوان مثال:

}ماده (94) قانون برنامه سوم توسعه انجام داد و ستد الكترونیكی اوراق بهادار در سطح ملی.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir