توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اثر محیطهای مختلف کشت بر میزان ریشهزایی قلمهها، رشد و نمو و خصوصیات اکوفیزیولوژیکی گیاه فیلودندرون Philodendron scandens) در محیط هیدروپونیک دارای 2 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثر محیطهای مختلف کشت بر میزان ریشهزایی قلمهها، رشد و نمو و خصوصیات اکوفیزیولوژیکی گیاه فیلودندرون Philodendron scandens) در محیط هیدروپونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر محیطهای مختلف کشت بر میزان ریشهزایی قلمهها، رشد و نمو و خصوصیات اکوفیزیولوژیکی گیاه فیلودندرون Philodendron scandens) در محیط هیدروپونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثر محیطهای مختلف کشت بر میزان ریشهزایی قلمهها، رشد و نمو و خصوصیات اکوفیزیولوژیکی گیاه فیلودندرون Philodendron scandens) در محیط هیدروپونیک :

تعداد صفحات:2

چکیده:

ریشه زایی مناسب قلمه، همچنین شادابی و رشد و نمو گیاه همبستگی مستقیمی با محیط کشتی دارد که گیاه در آن پرورش مییابد. در این پژوهش اثر 6 محیط کشت مختلف بر میزان ریشهزایی، رشد و نمو و خصوصیات اکوفیزیولوژیک این گیاه بررسی میشود. قلمه های انتهایی گیاه در گلدانهای یونولیتی با محیط های کشت 1-کوکوپیت2-پیت ماس3- پرلیت 4- 50%کوکوپیت و 50 % پیت ماس 5- 50 % کوکوپیت و 50 % پرلیت و 6- 50 % پیت ماس و 50 % پرلیت هر کدام در 4 تکرار و در محیط گلخانه قرار گرفتند و با استفاده از محلولهای هیدروپونیک تغذیه شدند. نتایج نشان داد که تعداد ریشه، طول ریشه، وزن تر و خشک ریشه در تیمار کوکوپیت بیشتر از سایر تیمارها بود. هر چند که در مورد وزن تر و خشک ریشه اختلاف تیمار کوکوپیت با 50 % کوکوپیت، 50 % پیت ماس و 50 % کوکوپیت، 50 % پرلیت معنی دار نبود .همچنین وزن تر و خشک ساقه نیز در تیمار 50 % کوکوپیت، 50 % پیت ماس نسبت به سایر تیمارها بالاتر بود که تفاوت معنی داری با تیمارهای کوکوپیت و50% کوکوپیت ، 50 % پرلیت نداشت. میزان فتوسنتز و تعرق در بین تیمارهای مختلف اختلاف معنی داری را نشان نداد هرچند که تیمار 50 % کوکوپیت، 50 % پرلیت مقادیر بالاتری از فتوسنتز و تعرق را نسبت به سایر تیمارها نشان داد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir