توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله راهکارهای مناسب کنترل آلودگی و تصفیه پساب های ورودی به رودخانه کشف رود مشهد با رویکرد استفاده مجدد از آنها دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله راهکارهای مناسب کنترل آلودگی و تصفیه پساب های ورودی به رودخانه کشف رود مشهد با رویکرد استفاده مجدد از آنها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله راهکارهای مناسب کنترل آلودگی و تصفیه پساب های ورودی به رودخانه کشف رود مشهد با رویکرد استفاده مجدد از آنها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله راهکارهای مناسب کنترل آلودگی و تصفیه پساب های ورودی به رودخانه کشف رود مشهد با رویکرد استفاده مجدد از آنها :

تعداد صفحات:11

چکیده:

با توجه به آلودگی های روز افزون محیط زیست علی الخصوص آلودگی آب و منابع آبی و اثرات مخرب آن بر سلامت انسان و محیط به کارگیری روش هایی برای جلوگیری از ورود آلودگی به منابع آبی و پالایش آن لازم و ضروری است. رودخانه کشف رود یکی از بزرگ ترین رودخانه های شمال شرق ایران محسوب می شود که زهکش اصلی دشت مشهد بوده و تأمین آب مورد نیاز ده ها روستا، چندین طرح پرورش ماهی و کارخانجات صنعتی را به عهده دارد. علاوه بر این آب این رودخانه به طور وسیعی برای آبیاری مزارع کشاورزی حاشیه رودخانه نیز استفاده می شود. امروزه به دلیل ورود رواناب های سطحی شهر مشهد و انواع فاضلاب ها این رودخانه شدیداً آلوده شده است. با توجه به این که استفاده از رواناب های سطحی و پساب حاصل از تصفیه فاضلاب های شهری و صنعتی در مناطقی که با کمبود آب مواجه می باشند از اهمیت خاصی برخوردار است لذا برای به حداقل رساندن اثرات مخرب کوتاه مدت و بلند مدت این آلودگی ها بر محیط زیست به کار بستن ضوابط مناسب و راهبردهای مدیریتی ویژه و متناسب با شرایط هر منطقه برای کاهش آلودگی ضروری است. در نتیجه کنترل صحیح آلودگی رواناب ها و پساب ها مشکلات ناشی از تخلیه این قبیل آبها به منابع آب پذیرنده به حداقل خواهد رسید.با توجه به اهمیت موضوع در این مقاله روش های کنترل آلودگی و جلوگیری از ورود آلاینده ها به رودخانه مورد بررسی قرار گرفته و به کاربرد روش نیزار مصنوعی به عنوان یک راهکار مناسب جهت تصفیه این آلودگی ها اشاره شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir