توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی آزمایشگاهی رفتار دینامیکی و نسبت میرایی بتن خودتراکم مسلح شده با الیاف پلی پروپیلن دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی آزمایشگاهی رفتار دینامیکی و نسبت میرایی بتن خودتراکم مسلح شده با الیاف پلی پروپیلن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی آزمایشگاهی رفتار دینامیکی و نسبت میرایی بتن خودتراکم مسلح شده با الیاف پلی پروپیلن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی آزمایشگاهی رفتار دینامیکی و نسبت میرایی بتن خودتراکم مسلح شده با الیاف پلی پروپیلن :

تعداد صفحات:11

چکیده:

میرایی یکی از مهمترین خواص مصالح ساختمانی به عنوان یکی از مؤثّر ترین ارکان سازه می باشد، که نقش بسیار مهمی در مستهلک نمودن ارتعاش ناشی از زلزله و دیگر بارهای دینامیکی مخربدر سازه دارد. همانطور که افزایش الیاف موجب افزایش شکل پذیری بتن می گردد و از طرفی بتن خود تراکم (SCC) به علّت روانی و سیالیت بسیار زیاد در حالت بتن تازه، دارای رفتار دینامیکی منحصر به فرد و در برخی موارد مبهم می باشد، از این رو بررسی رفتار دینامیکی و میرایی بتن خودتراکم الیافی اهمیت دوچندانی پیدا می کند. در این تحقیق نمونه های مورد آزمایش به صورت تیر های یک سر گیردار طرّه با ابعاد 014×011×120 سانتی متر در نظر گرفته شد و نسبت میرایی تحت بارگذاری سرعت اولیه و جابجایی اولیه برای نمونه های SCC فاقد الیافو نمونه هایی با مقادیر مختلف الیاف با استفاده از روش کاهش لگاریتمی محاسبه گردید . در نهایت نسبت های میرایی بدست آمده با نسبت میرایی نمونه هایی که از بتن معمولی ساخته شده بودند، مقایسه شدند. نتایجی که بدست آمد، حاکی از آن بود که در حالت کلی بتن SCC دارای نسبت میرایی کمتری نسبت به بتن معمولی بود و همچنین افزایش میزان الیاف در نمونه های SCCبه مقدار قابل توجهی موجب کاهش نسبت میرایی می گردید. از نتایج بدست آمده چنین بر می آید که بایستی در طراحی سازه های ساخته شده از بتن SCC الیافی در برابر بار های لرزه ای و دینامیکی بایستی اثرات ناشی از کاهش میرایی مدّ نظر قرارگیرد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir