توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اکسیداسیون ترکیبات آلی با استفاده از تکنولوژی سبز مایکروویو، با کاتالیست انتقال فاز ستیل تری متیل آمونیوم برمو کرومات دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اکسیداسیون ترکیبات آلی با استفاده از تکنولوژی سبز مایکروویو، با کاتالیست انتقال فاز ستیل تری متیل آمونیوم برمو کرومات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اکسیداسیون ترکیبات آلی با استفاده از تکنولوژی سبز مایکروویو، با کاتالیست انتقال فاز ستیل تری متیل آمونیوم برمو کرومات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اکسیداسیون ترکیبات آلی با استفاده از تکنولوژی سبز مایکروویو، با کاتالیست انتقال فاز ستیل تری متیل آمونیوم برمو کرومات :

تعداد صفحات:6

چکیده:

تعداد زیادی از فرآنیدها و واکنش ها جهت بهره گیری در سنتزهای شیمیایی، موردبررسی و مطالعه قرار گرفته شده است. یکی از فرآیندهای مهم در سنتز شیمیایی، تبدیل گروه های عاملی به یکدیگر است. در فرآیند اکسیداسیون، گروه عاملی هیدروکسل در الکلها به گروه کربونیل تبدیل شده که گروه عاملی مفیدی در سنتز شیمیایی می باشد.زنجیر آلکیلی آروماتیک که گروه عاملی با فعالیت بسیار کم است، در فرآیند اکسیداسیون، به گروه عاملی هیدروکسی ، آلدئیدی یا کربوکسیلیک اسید تبدیل شده که محدوده گسترده ای از فرآیند های شیمیایی، قابل انجام بر روی آنها هستند. گستره وسیعی از معرفهای اکسنده ، مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته اند و این اکسنده ها روی انواع سوبستراها آزمایش و نتایج مورد پردازش قرار گرفته اند. از جمله معرفهای اکسنده مهم، معرفتهای با پایه کروم است و گستره متنوعی از شرایط آزمایشگاهی برای اکسیداسیون الکلها با Cr(VI) در مقیاس سنتزی مورد استفاده قرار گرفته است. بعضی از مزایای استفاده از تابش مایکروویو در سنتز شیمیایی، شامل افزایش سرعت واکنشها، افزایش بازده، کاهش محصولات جانبی و مقدار کم حلال مورد نیاز است که این تکنیک را به عنوان تکنیکی جذاب در برابر روشهای مرسوم سنتزی در آورده است. واکنش های انجام گرفته در مایکروویو به دو دسته کلی1) واکنش های بدون حلال و 2) واکنشهای انجام شده در حلال، تقسیم می شود. واکنش اکسیداسیون توسط معرف ستیل تری متیل آمونیوم برمو کرومات در حلال استونیتریل انجام شده و نسبت استوکیومتری اکسنده/سوبسترا 1:1 می باشد. مخلوط واکنش، در اوون مایکروویو در توان 300W قرار گرفته و محصولات واکنش در بازده بالا و زمان های کوتاه تشکیل می شوند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir