توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله فرآیند عملکردهای شهرداری دارای 45 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله فرآیند عملکردهای شهرداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله فرآیند عملکردهای شهرداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله فرآیند عملکردهای شهرداری :

تعداد صفحات:45

چکیده:

ساماندهی عوامل و منابع برای پاسخگوئی به نیازهای ساکنان شهر و مجموعه ای از اجزاء زنده ای که در شهر حضور یافته و با یکدیگر تعامل و ارتباط دارند را مدیریت شهری نامیده اند. شهرداری مسئول مدیریت شهر است و بعنوان هسته مرکزی مدیریت شهر ، هدایت ، نظارت راهبری و جلب مشارکت سایر مجموعه ها می باشد. بدین ترتیب شهرداری می تواند در نظام مدیریت شهری تحقق بخش عمده ای از اهداف مربوطه را به عهده گیرد.
دولت الکترونیک نیز شامل تمام سازمانهای دولتی می باشد که از طریق کاربرد فن آوری با یکدیگر ارتباط دارند، همچنین پل ارتباطی بین افراد،اطلاعات و دولت می باشند.بنابراین نیاز به یک سیستم یکپارچه الکترونیک جهت انسجام بین دولت ،اطلاعات و افراد می باشد. پس دولت الکترونیک استفاده سهل و آسان از توزیع خدمات دولتی بصورت مستقیم و شبانه روز و شکل پاسخگو از دولت می
باشد.
اولین وظایف شهرداری هنگام تصویب قانون بلدیه تهیه نان و نظافت معابر بود سپس گسترش یافت تا به امروز که متولیان شهر می باشند و شهرداری ها نیز از حالت ساده خارج شده تا بتوانند پاسخگوی مسائل جدید شهری باشند. در کشورهای توسعه یافته شهرداری ها علاوه بر امور خدماتی و عمرانی در سطح شهر در تمام زمینه ها بصورت مستقیم و غیرمستقیم به اداره شهر می پردازند و اعمال فعالیت های مدیریتی و برنامه ریزی در حیطه وظایف آنان است و نظام اداری ایران فاقد رده مدیریت محلی(شهری) است طوری که نهادهای رسمی در اداره امور شهرهای ایران کمترین هماهنگی را دارند.
بعد از چندین سال از بدو تأسیس شهرداری ورنامخواست در این یکی دو ساله اخیر روندها یکسان و امور تمرکز یافته است و همکاران با ساماندهی بیشتری انجام وظیفه می نمایند زیرا هدف از هرسازمان تأمین رفاه ، آسایش و رفع نیازمندی های مردم آن محل است که برخی بطور مستقیم ، بعضی بطور غیرمستقیم وسیله حصول به این هدف می باشد. پس دستیابی به اهداف آن از طریق فعالیت های سازمان یافته ، بهتر و راحت تر قابل دستیابی است.
بطور کلی سازمان ها از خصوصیاتی برخوردارند و ممکن است تا حدودی با یکدیگر متفاوت باشند اما آنچه مهم است فرآیند یکسان در سازمان های محلی است تا به تبع آن مشکلاتی را ایجاب ننماید.
امروزه کاربرد فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی ، به ویژه اینترنت بمنظور تقویت دسترسی به خدمات دولتی و توزیع آنها به نفع شهروندان ، شرکت ها و کارمندان بخش عمومی فی نفسه امرجدیدی نیست چرا که موسسات دولتی از اولین و بزرگترین مصرف کنندگان این فناوری بوده اند. با این وجود یکپارچه شدن تمام فرآیندهای شهرداری در عملکرد شان تأثیر مثبت می گذارد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir