توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر پخش سیلاب در تغییرات پوشش گیاهی و نفوذ پذیری و حاصلخیزی خاک به عنوان راهکار تعدیل بحران خشکسالی دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر پخش سیلاب در تغییرات پوشش گیاهی و نفوذ پذیری و حاصلخیزی خاک به عنوان راهکار تعدیل بحران خشکسالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر پخش سیلاب در تغییرات پوشش گیاهی و نفوذ پذیری و حاصلخیزی خاک به عنوان راهکار تعدیل بحران خشکسالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر پخش سیلاب در تغییرات پوشش گیاهی و نفوذ پذیری و حاصلخیزی خاک به عنوان راهکار تعدیل بحران خشکسالی :

تعداد صفحات:7

چکیده:

کمبود آب در مناطق خشک و نیمه خشک یک معضل عظیم و بحرانی می باشد. در حال حاضر این مشکل به شکلهای گوناگون این مناطق را تهدید می کند. راههای مختلفی جهت مبارزه با این معضل وجود دارد که کشورهای درگیر به روشهای مختلف و با مدیریت های گوناگون با آن برخورد می کنند. در حال حاضر برای استحصال آببا اهداف مورد نظر در ایران از روشهای مختلفی استفاده می شود.یکی از این روشها بهره برداری از سیلابها با استفاده از روش پخش سیلاب بر آبخوانها است. که هدف مختلفی در این روش پیش بینی شده که از آن جمله تغذیه سفره های آب زیرزمینی، اصلاح خاک و افزایش پوشش گیاهی می باشد. نتیجه تحقیقات پخش سیلاب نیز نشان داده است که این روش باعث افزایش رطوبت خاک و در نتیجه افزایش علوفه تولیدی خواهد شد و نیز نتایج نشان داده است که عمق رسوب، نفوذ پذیری،فسفر و کربن آلی در حد معنی داری افزایش یافته اند و در مجموع وضعیت خاک بهتر شده است. این وضعیت شامل افزایش حاصلخیزی خاک و بهتر شدن وضعیت بافت خاک در اثر رسوبگذاری در بهبود نگهداشت رطوبت می باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir