توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله چگونگی ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک آبفا دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله چگونگی ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک آبفا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله چگونگی ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک آبفا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله چگونگی ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک آبفا :

تعداد صفحات:10

چکیده:

کلیه خدمات امورمشترکین در صنعت آب و فاضلاب به دو بخش اداری و فنی تقسیم میگردد ، که بخش فنی مرتبط با فیزیک انشعاب آب و فاضلاب شامل نصب و خدمات پس از نصب میباشد و بخش اداری شامل تمامی امور اداری مرتبط با درخواستها ی مشترک و یا متقاضی آب و فاضلاب میباشد،بطوریکه حتما برای انجام این امور احتیاج به پرونده مشترک میباشد.
این مقاله به بخش اداری امور مشترکین می پردازد و قصد دارد با استفاده از فن آوری اطلاعات (IT) چگونگی نیل به توسعه خدمات آب و فاضلاب از یک نقطه (محل) به چندین دفتر خدمات دهنده در سطح شهر را نشان دهد . بطوریکه سرعت دسترسی مردم به خدمات آب و فاضلاب افزایش یافته و همزمان با کاهش نیروی انسانی شاغل در سازمان و افزایش ساعات کار خدمات به مشترکین همراه باشد . این روش چگونگی نیل به اصل 44 قانون اساسی دربخش اداری امور مشترکین صنعت آب و فاضلاب را نشان می دهد . این مقاله تلاش دارد که نشان دهد چگونه با استفاده از فن آوری اطلاعات میتوان الگوی خدمات به مشترکین را تغییر داد بنحوی که ضمن ایجاد کار آفرینی و توسعه بخش خصوصی و ارائه خدمات در ایام تعطیل ، در وقت و انرژی نیز صرفه جوئی ایجاد نماید.
این مقاله به مبحث امنیت نیز نظر خواهد داشت ولی محور اصلی مقاله بهره وری IT در صنعت آب و فاضلاب میباشد ، بطوریکه دور نما چگونگی خدمات امور مشترکین بصورت الکترونیک را نشان خواهد داد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir