توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین نواحی با تراکم شکستگی بالا در مخازن آسماری و بنگستان میدان نفتی بی بی حکیمه با استفاده از دادههای حفاری و شاخص بهره دهی مخزن دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین نواحی با تراکم شکستگی بالا در مخازن آسماری و بنگستان میدان نفتی بی بی حکیمه با استفاده از دادههای حفاری و شاخص بهره دهی مخزن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین نواحی با تراکم شکستگی بالا در مخازن آسماری و بنگستان میدان نفتی بی بی حکیمه با استفاده از دادههای حفاری و شاخص بهره دهی مخزن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین نواحی با تراکم شکستگی بالا در مخازن آسماری و بنگستان میدان نفتی بی بی حکیمه با استفاده از دادههای حفاری و شاخص بهره دهی مخزن :

تعداد صفحات:10

چکیده:

در این مطالعه با هدف تعیین نواحی با تراکم شکستگی بالا و با استفاده از داده های هرزروی گل حفا ری، وزن گل حفاری و همچنین شاخص بهره دهی مخزن، به بررسی مخازن آسماری و بنگستان در میدان نفتی بی بی حکیمه، که یکی از بزرگترین میادین نفتی جنوب باختری ایران می باشد، پرداخته شده است. مخازن آسماری و بنگستان در این میدان، بر اساس خصوصیات پتروفیزیکی و سن گشناختی به ترتیب به چهار و نه زون مختلف تقسیم شده اند. تحلیل دادها و نقشه های هم ارزش هرزروی گل حفاری تهیه شده برای این مخازن، بیانگر این است که شکستگی در تمامی زونهای آن ها وجود دارد و میزان هرزر وی گل و بنابراین تراکم شکستگی، بر خلاف مخزن بنگستان، در مخزن آسماری با افزایش عمق در مجموع از یک روند کاهشی پیروی میکند. بررسی وزن گل حفاری مربوط به این مخازن نیز، بالاترین تراکم شکستگی را در کوهانه های اصلی آنها، که از بیشترین میزان خمش عرضی و طولی برخوردار هستند، همچنین در قسمتهایی از مخزن که تحت تأثیر عملکرد گسل ها و یا خمش محوری واقع شده اند نشان داده است. شاخص بهره دهی مخزن نیز بالاترین تراکم شکستگی را در نواحی گسل خورده ، همچنین در کمان بیرونی خمش محوری ساختمان هر مخزن نشان داده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir