توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تخمین توزیع دما و سرعت گاز در میکرو-نانو کانال های زئولیت ها توسط روش های آماری دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تخمین توزیع دما و سرعت گاز در میکرو-نانو کانال های زئولیت ها توسط روش های آماری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تخمین توزیع دما و سرعت گاز در میکرو-نانو کانال های زئولیت ها توسط روش های آماری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تخمین توزیع دما و سرعت گاز در میکرو-نانو کانال های زئولیت ها توسط روش های آماری :

تعداد صفحات:8

چکیده:

در این مقاله نخست با استفاده از قانون هنری برای جذب گاز تک اتمی آرگون بر زئولیت ZSM-5 و NaX ، تعداد حفرات و قطر حفرات این جاذبها تخمین زده شده است. نتایج محاسبات نشان می دهد که میانگین قطر حفرات هردو جاذب کمتر از یک نانومتر است. سپس با فرض آنکه این حفرات به صورت یک کانال استوانه ای شکل عمل نمایند، انتقال حرکت و مومنتوم برای حرکت گاز غیرایده آل از درون آن ها بررسی شده است. بدین منظور روش شبیه سازی مستقیم مونت کارلو با الگوریتم بولتزمان ترکیب شده است.
معادله واندروالس به عنوان معادله حالت بکاربرده شده و نرخ برخورد براساس تئوری انسکوگ اصلاح شده است.نتایج نشان می دهد که اثرغیرایده الی گاز فقط وابسته به چگالی گاز نمی باشد بلکه به اندازه حفره نیز بستگی دارد و هر چه گاز متراکم تر و اندازه حفره کوچکتر شود، نقش آن مهمتر می شود و باعث کاهش ضریب اصطکاکی پوسته و اختلاف توزیع شار انتقال حرارت در سطح دیواره می شود .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir