توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر خواص هندسی شبکه شکاف ها بر عملکرد فرآیند احتراق در جا در مخزن نفت سنگین کربناته و شکافدار کوه موند : شبیه سازی آزمایش لوله احتراق شکافدار دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر خواص هندسی شبکه شکاف ها بر عملکرد فرآیند احتراق در جا در مخزن نفت سنگین کربناته و شکافدار کوه موند : شبیه سازی آزمایش لوله احتراق شکافدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر خواص هندسی شبکه شکاف ها بر عملکرد فرآیند احتراق در جا در مخزن نفت سنگین کربناته و شکافدار کوه موند : شبیه سازی آزمایش لوله احتراق شکافدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر خواص هندسی شبکه شکاف ها بر عملکرد فرآیند احتراق در جا در مخزن نفت سنگین کربناته و شکافدار کوه موند : شبیه سازی آزمایش لوله احتراق شکافدار :

تعداد صفحات:16

چکیده:

هدف از این مقاله امکان سنجی فرآیند احتراق درجا در مخزن نفت سنگین کربناته و شکافدار کوه موند می باشد. مدل شبیه ساز عددی آزمایش لوله احتراق مخزن کوه موند در این مقاله ارائه و صحت آن با مشاهدات آزما یشگاهی تصدیق شد. در ادامه مدل شکافدار آزمایش نیز طراحی و تاثیر وجود شبکه شکاف ها و خصوصیات هندسی آن نظیر جهت گیری شکاف ها، تعداد، مکان قرارگیری ، فاصله بین شکاف ها، گستردگی و میزان پیوستگی شکاف ها بر موفقیت یا عدم موفقیت احتراق در جا، در حضور شبکه شکاف ها مطالعه گردید. نتایج این پژوهش مؤید امکان پذیری پروسه احتراق در مخزن کوه موند و تأثیر تعیین کننده پارامترهای هندسی شبکه شکاف بر میزان نفت قابل استحصال می باشد. مدل شبیه ساز معرفی شده در اینجا یک پیش نیاز جهت طراحی و انجام آزمایش احتراق در جا در یک مدل شکافدار لوله احتراق می باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir