توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه روش های آبیاری قطره ای تیپ سطحی و زیرسطحی و شیاری در شرایط مختلف کم آبیاری از لحاظ عملکرد و کارایی مصرف آبدر زراعت گلرنگ دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه روش های آبیاری قطره ای تیپ سطحی و زیرسطحی و شیاری در شرایط مختلف کم آبیاری از لحاظ عملکرد و کارایی مصرف آبدر زراعت گلرنگ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه روش های آبیاری قطره ای تیپ سطحی و زیرسطحی و شیاری در شرایط مختلف کم آبیاری از لحاظ عملکرد و کارایی مصرف آبدر زراعت گلرنگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه روش های آبیاری قطره ای تیپ سطحی و زیرسطحی و شیاری در شرایط مختلف کم آبیاری از لحاظ عملکرد و کارایی مصرف آبدر زراعت گلرنگ :

تعداد صفحات:10

چکیده:

گلرنگ از محصولات استراتژیک استان کرمانشاه است و کمبود آب در تولید کمی و کیفی آن از اهمیت خاصی برخوردار است. هدف ازاین تحقیق بررسی تأثیر سیستم های آبیاری قطر ه ای تیپ (سطحی و زیرسطحی)، سیستم آبیاری سطحی (شیاری)، مدیریت تکآبیاری و کشت دیم و همچنین بررسی اثرات سطوح متفاوت کم آبیاری در سه سطح ( 33 %، 66 % و 100 % تبخیر تجمعی از تشتکتبخیر کلاس A) در سیستم آبیاری قطره ای تیپ سطحی بر عملکرد و کارایی مصرف آب در زراعت گلرنگ است. بدین منظورآزمایشی در قالب طرح بلوک های کامل تصادفی در مزرعه تحقیقاتی گروه مهندسی آب دانشگاه رازی در سال 1387 انجام شد. نتایجنشان داد که حداکثر عملکرد روغن گلرنگ مربوط به تیمار 100 % قطر ه ای زیرسطحی و حداقل عملکرد مربوط به تیمار دیم بود.بیشترین کارایی مصرف آب در تولید روغن مربوط به رژیم آبیاری کامل در سیستم قطر های زیرسطحی و کمترین کارایی مصرف آبمربوط به روش شیاری بود. تیمار آبیاری قطر های زیرسطحی بالاترین عملکرد را به خود اختصاص داد و به طور معنی داری از سایرتیمارها برتر بود، بنابراین استفاده از این سیستم در کشت گلرنگ قابل توصیه است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir