توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله در مورد تكنولوژی های نوین ارتباطات دارای 29 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله در مورد تكنولوژی های نوین ارتباطات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله در مورد تكنولوژی های نوین ارتباطات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله در مورد تكنولوژی های نوین ارتباطات :

تكنولوژی های نوین ارتباطات

ارزیابی اثرات اجتماعی رسانه های متحرك وغنی
خلاصه:
ما دراین جا طرح اولیه یك تحقیق برای بررسی وبرآوردكردن اثر اجتماعی رسانه های متحرك غنی ( ویدئو، فاصله های رسانه ای، مجازی، مخلوط، واقعیت افزایش یافته متحرك وغیره) رادنبال می كنیم. هدف كشف شیوه ای است كه رسانه های متحرك و غنی در زمینه های اجتماعی شكل داده می شوند، اثرات تقریبا متساوی واشكال به دور از همكاری در محیط های كاری، دگرگونی رفتار در فضاهای عمومی وموضوعات شهروندی ومشاركت.

این تحقیق بوسیله كار میدانی قوم شناسی ، پیمایش های ملی دسترسی واستفاده

و آزمایش های در مقیاس كوچك دخالت/ ارزیابی بدست آمده است. در این شیوه چیزی كه انتظار می رود توجه ویژه به اثر رسانه های غنی ومتحرك روی تعامل وهمكاری به منظور مشخص كردن پیشنهادات خط مشی برای بهترین شیوه برای مستقر كردن وبهبود این رسانه ها است.

اهداف تحقیق:
تكنولوژی های جدید اطلاعات وارتباطات یك بخش بزرگتر از زندگی اجتماعی ما را نسبت به گذشته تشكیل می دهند. بنابراین دلالت های اجتماعی رسانه های جدید نظیر فاصله های رسانه ای، محیط های مجازی، تكنولوژی های همه جا حاضر و سكوهای محاسبگر متحرك جدید نیازمند تحقیق است.
«تكنولوژی شكل دهنده اجتماعی» یك چشم انداز است كه حاكی از آن است كه این تكنولوژی یك عامل مستقل برای ایجاد تغییرات اجتماعی است این تكنولوژی بهتر است بعنوان منعكس كننده و شكل دهنده روابط اجتماعی در نظر گرفته شود. بنابراین استفاده كنندگان تكنولوژی تا حدی در اثر استفاده توصیه شده ای كه دراین رسانه ها قرار داده شده است از مرحله طراحی وتولیدشان پیكربندی می شوند. به عبارت دیگر استفاده كنندگان فعالند و به طور اجتماعی رمز گشاهای این تكنولوژی هستند و آنهارا به نیازهایشان اختصاص می دهند. از این رو آنها استفاده های جدید را خلق می كنند.

در این زمینه موارد ذیل تعدادی از مهم ترین اهداف تحقیق
درباره اثر اجتماعی رسانه های غنی ومتحرك است:
• تمركز روی فرایند شكل دهی اجتماعی ،شامل توسعه شان، انتشار، قبول، از خودسازی وتخصیص در زمینه های اجتماعی، كار و خانه است.
• كشف ابعاد اجتماعی این رسانه ها از طریق روشهای گوناگون
• طراحی و ارزیابی یك تعداد از مداخله های تكنولوژی های در مقیاس كوچك در زمینه های مختلف
• بحث درباره موضوعات سیاسی كه در مخاطره هستند موقعی كه این رسانه ها خانگی شده اند ودر فضای عمومی تخصیص داده شده اند.

این كه چگونه رسانه های غنی ومتحرك عملا استفاده شده اند
نسبت به چیزی كه می تواند پیش داوری بشود بوسیله مدل های نظری، یك پرسش تجربی است.
بنابراین به منظور فهم وارزیابی این رسانه ها باید یك تعدادی از حوزه های مطالعه درباره مستقر كردن، قبول واستفاده را مورد بررسی قرار داد.

در یك مورد باید بررسی كرد چطور رسانه های غنی و متحرك می توانند به طوری موثر به افراد پیر وجوان كه از نظر توانایی متفاوتند و نیز افراد ثروتمند وفقیر نخبگان علمی و محرومین از آموزش تخصیص داده شوند.
بنابراین مطالعات حوزه قوم شناسی باید یك پایه برای چنین كاری را شكل دهد. مزایای این شیوه عبارتند از:
(i) تعامل با كاربران از طریق مصاحبه های نیمه ساختار یافته و بدون ترتیب یك تفسیر هوشمندانه دو طرفه وعمیق وغنی از فرایندهای مشاهده شده فراهم می كند.
(ii) بوسیله دیدن محل زندگی كاربران ، قوم شناسان قادر است زمینه های واقعی محلی را مشاهده كند در جایی كه تكنولوژی های مطالعه شده به كار رفته است
(iii) مشاركت قوم شناسی در زمینه های محلی كاربران ، آشكارسازی شرایط واقعی را در جایی كه تكنولوژی مطالعه شده تخصیص داده شده است را ممكن می سازد كه ممكن است از اصل ثبت شده اش در مراحل طراحی وتوسعه متفاوت باشد
با این وجود یك شیوه كیفی نظیر قوم شناسی نمی تواند اطلاعات كافی رابرای بررسی همه انواع ای كه در ارتباط با رسانه های متحرك و غنی هستند فراهم می كند تكنیك های مختلف دیگر باید مستقر شوند كه شامل تحلیل تعامل حمایت شده بوسیله داده های ویدئویی همانطور كه توسعه یافته است در مطالعات شیوه كار(luff ,2001) و همچنین چیزهایی نظیر دفتر چه یادداشت دیجیتال (sellen 2001) رسانه های متحرك وغنی فرصت های دیگری برای جمع آوری اطلاعات نظیر پیام دهی راه دور، یادداشت رسانی و دستیابی به اطلاعات از طریق كامپیو

تر وفراهم كردن مقیاس های كیفی بیشتر است.(Taylor 2001)
روش های ارزیابی دیگر استفاده شده در تحلیل كار وحوزه های تعامل كامپیوتر باید همچنین به طور مناسب به كار گرفته شوند.
این ها شامل پیمایش های رسانه های غنی ومتحرك مصاحبه های وب محور درباره مهارت ها وگرایش ها مطالعات سودمند بعلاوه فرایندهای تصور سازی متمركزاند روی چنین چیزهایی نظیر خانه های هوشمند وشیوه های جدید كار.
مطالعات مشخص مداخله ای، باید به منظور فراهم كردن داده های تجربی درباره انواع پدیدارشوند در جوامع دیجیتالی طراحی شوند و به اجازه می دهد كه فقط حدس بزنیم و از تكنیك های پیش بینی نظیر دلفای استفاده نماییم.
این مطالعات باید با تحقیقات تطبیقی درباره فرهنگ اقتصاد و تفاوت های سیاسی در سرتاسر اروپا تركیب شوند.
بنابراین ، چیزی كه مورد نیاز است هدایت یك تعدادی از مطالعات موردی در سرتاسر اروپااست در جایی كه ویژگی های زنجیره پیچیده مصرف –تولید رسانه های غنی ومتحرك كشف میشوند.
خروجی این مطالعات موردی باید چهار حوزه ذیل را تعریف كند:
• شكل دهی اجتماعی والگوهای قبول رسانه های غنی ومتحرك در زمینه های خانگی. در خانه هایشان افراد نه فقط شیوه های متفاوت شخصی شان از زندگی را تعریف می كنند بلكه مذاكره می كنند و معانی واهمیت تكنولوژی هایی كه در دسترس شان قرار میگیرد را تشكیل می دهند.
خود تكنولوژی محدود می كند و فرصت هایی را از طریق كیفیت عمومی طراحی شان ممكن می سازد كه رسانه های غنی متحرك را مناسب كاربر دوست و یا تماما مقاوم در برابر استقرار عملی وسودمند می سازد.
بنابراین ، هدف مجموعه مطالعات موردی درباره از آن خودسازی رابطه میان این عناصر را كشف خواهد كرد. تكامل از نظر اجتماعی در گزینش رسانه های غنی ومتحرك در محیط های كاری میانجیگری می كند. این مجموعه از مطالعات موردی چندین زمینه كاری متفاوت را كشف خواهند كرد در جایی كه انواع مختلف تكنولوژی های غنی و متحرك مختلف، فرایندهای كاری واشكال همكاری از راه دور ومشترك را حمایت وظاهر می كنند.

نكته مهم این مطالعات فقط مرتب كردن فاكتورهای شكل بندی اجتماعی از تولید به مصرف ومشخص كردن فاكتورهای همراه موفقیت، بلكه كشف مزایای اضافی است كه رسانه های متحرك وغنی پدید میآورند.
یك شیوه در اشكال موسسات جدید ممكن است از طریق بررسی ابزار رسانه های متحرك هر چند دریك مقیاس كوچك بررسی شود.
• تبدیل ها وتكامل تكنولوژیكی رفتار در محیط های عمومی متعادل می كند. محیط ه

ای عمومی در كنار ترتیبات محل كار و خانگی وجود دارند. اینجا جایی است كه نیازهای افراد به عنوان اعضای خانواده موسسات و به عنوان شهروندان ویژه جامعه در هم آمیخته می شود.
هنوز از نظر تاریخی تعداد كمی از مطالعات به نحوه ای كه رسانه های غنی ومتحرك می توانند در شكل دادن به این زمینه ها استفاده شوند، پرداخته اند. تلاش های كمی برای تعریف كردن تفاوت های تحلیلی مناسبی كه نیازمند دارابودن نظم های مختلف علایق در فضای عمومی وتكنولوژی استفاده شده در آنجا شده است.
آیا آن معماری جغرافیای شهری وبرنامه ریزی یا نظم های اجتماعی نظیر مردم شناسی ،جامعه شناسی وروان شناسی است.
برطبق این مجموعه موارد اندیشه فضای عمومی پیش از به عهده گیری تحقیقات در یك سری از حوزه های دیگر نظیر پایانه حمل ونقل بازارهای خرید وفروشگاه ها وموزه ها و سایر ترتیبات كارهای فرهنگی.
• اقتصاد سیاسی-اجتماعی رسانه های غنی ومتحرك در ارتباط با شهروندان. برای فراهم كردن یك محاسبه جامع از انواع سیاسی رسانه های غنی ومتحرك در ارتباط با شكاف دیجیتالی.
ضریب اجتماعی و محروم سازی اجتماعی باید مورد بررسی قرار گیرند. از دخالت رسانه های غنی ومتحرك در فضای خصوصی افراد یك تعداد موضوعات قانونی واخلاقی نظیر خطرات ضریب، كلاهبرداری، سوء استفاده ،غیرمعتبر رفتار ناهماهنگ، كپی رایت، حقوق فكری، تهدیدات ممكن به فردیت و افزایش كنترل اجتماعی از طریق نظارت بوجود آمده است.
از نقطه نظر شهروندی، این ضروری است كه بفهمیم چطور رسانه های غنی ومتحرك ممكن است روی دموكراسی تاثیر بگذارند و آیا انفجار رسانه های جهانی ممكن است سبب انفجار زندگی خصوصی شوند.بنابراین یكسری از مطالعات باید در ارتباط با مطالعات موردی برای فراهم كردن یك ارزیابی جامع از این انواع سیاسی در رابطه با یافته های تجربی وفرموله كردن پیشنهادات برای سیاستهای عمومی بهترین عمل در ارتباط با رسانه های غنی ومتحرك باشد
همه مطالعات موردی بالا درباره فعالیت های اجتماعی كه به طور طبیعی رخ می دهند در زمینه های مختلف نیازمند اتكا كردن به روشهای وتكنیك هایی مناسب هستند و مجموعه اطلاعات جدید را كشف می كنند و ابزارهای تحلیلی به واسطه استفاده از رسانه های غنی و متحرك در دسترسی قرار می گیرند. ضرورتا این روشها نیازمند تركیب ابزارهای كیفی وكمی می باشند.

شرح هنر تحقیقات مناسب
رسانه غنی:
ارتباط با واسطه ویدئو (VMC) یا ویدئو كنفرانس یك سیستم ارتباطی كه همزمان صوت و تصویر را منتقل می كند. (Falk 1973) از چشم اندازهای مختلف(شامل قوم شناسی) VMC مطالعه شده است بوسیله (heath 1991 دیگران).
یك محیط مجازی تعاملی (CVE) یك فضای مصنوعی است كه چندین نفر با هم از طریق شبكه های كامپیوتری تعامل دارند و سیستم های واقعا مجازی تجسم كاربران رادستكاری می ك

نند.( Benford و همكاران 1993)
دیالتیك فضا /مكان (گیدنز 1984) بوسیله هاریسون و همكارش مطرح شده است. كاراكتر اجتماعی محیط های مجازی بوسیله Jeffery و همكارانش (1998) وبكرومارك (1998* از طریق

تئوری های گیدنز (1990) و هابرماس (1987) مطالعه شده است و بوسیله فیتز پاتریك وهمكاران (1995) از طریق تئوری جهان اجتماعی مطالعه شده است.
رسانه های متحرك:
موبایل و ارتباطات كامپیوتری به عنوان سریعترین بخش در حال رشد IcTS در نظر گرفته می شوند.
اولین نسل سیستم های آنالوگ (بعنوان NMT,TACS,AMPS ) از اوایل دهه 80میلادی معرفی شده اند و سیستم های دیجیتالی نسل دوم (بعنوان GSM, PDC,IS-B69,IS-95) در اواخر دهه80 میلادی معرفی شدند. در حال حاضر ما در حال واردشدن به نسل سوم (36,GRRS) سیستم ها با سرویس های پهن باند مولتی مو و با بیت وسرعت بالا هستیم.
پیشرفت در IcTS های جدید، عرصه های گوناگون كاربرد و سرویس هایی چون سیستم های صفحه بندی تلفن های بی سیم، سیستم ها، موبایل همراه سیستم های داده بدون سیسم در مناطق گسترده و LANS بدون سیم.
• مطالعات قوم شناسی: در قلب قوم شناسی چرخش انعكاسی درانسان شناسی وجامعه شناسی رویه های انسانی در مفهوم فرهنگ (GreetZ,1993) براساس میدان كاری مشاهدات مشاركتی و چشم انداز مقایسه ای تلاش برای بازسازی رویدادهای كلیدی در گفتمان اجتماعی، وآشكارسازی نمونه های فرهنگی است.
اگر چه باید اشاره شد مطالعات قوم شناسی ناهمگن دو نمونه معرف:skonick 1969,Goffwan 1959) قوم شناسی كرده اند برای ظاهر كردن یكی از آن لغات هزاربیشه كه معنی شان بی نهایت عمومی ومبهم است.
در واقع شیوه های دو گانه( تركیب قوم شناسی، تحقیق مخاطب،تحلیل گفتمان، تحلیل متن ،اتوبیوگرافی وغیره) برای تحلیل ICTS به كار برده شده اند( ببنید cooper1995) )
• شكل دهی اجتماعی: بر طبق تئوری شكل دهی اجتماعی تكنولوژی ،تكنولوژی از نظر اجتماعی شكل داده شده است. ترجیحا یك فرایند توسعه دهنده مستقل كه سبب تغییرات اجتماعی میشود. به عبارت دیگر نوآوری های تكنولوژیكی به نظر می رسد كه ترتیبات اجتماعی را شكل می دهند و بنابراین آنها فرایندهای اجتماعی پیچیده را از طریق هر قسمت در زنجیره مصرف تولید نوآوری های اجتماعی از) طراحی،توسعه،قبول و مصرف) برقرار می كنند.
و به طور قاطع بوسیله فاكتورهای اجتماعی شكل یافته ات ((William 1996 به خصوص در مرحله توسعه محصول به یك فرایند ارتباطی نامربوط (Hymes 1972) دیده شده است.
فرایند قبول به نظر میرسد كه به وسیله شبكه دینامیك اجتماعی رایج می شود (valente1

995) مرحله استفاده یا مصرف بوسیله الگوبرداری توصیف شده است
( Callon 1986) بازنمایی (Akrich 1995)
ترتیب (woolgar 1991) و آن از نظر اجتماعی در ترتیبات خانگی یا درمحل كار قرار گرفته است(Sorensen 1991) چنین محدوده كاملی از تنظیمات تكنولوژیكی از وضع كاربر وتخ

صیص به مقاومت و مجدد تشكیل دادن، چیزی را كه Andervitel وهمكارانش socio-politique desasages نامیده اند تشكیل دهد. برایان فانبرگ این فرایند را درام تكنولوژیكی نامیده است (1992,b) و اندروفیبرك این فرایند را عقلانیت دموكرایت تكنولوژی نامیده است.
• اهلی سازی: بوسیله این مفهوم ما متمركز می شویم اطلاعاتی سازی زندگی هر روزمره در فضای فرهنگی ویژه و حوزه اجتماعی زندگی خانگی (Hadden 1988)
سیلوراستون وهمكارانش(1992) چهارمرحله را در پویایی اقتصاد اخلاقی خانگی تشخیص داده اند تخصیص مخالفت تشكیل وتبدیل.
اطلاعات غنی در مورد ارتباط خانگی بوسیله یك مطالعه اخیر NSF بازبینی شده است (2001 Bikson) اما تن در بافت آمریكا محدود شده است در آن مطالعه 5 طبقه اثر مشخص شده است و آدرس دهی شده است.
1)زمان تغییر مكان مطالعات
2)كار از راه دور ارتباط از راه دور
3)از نظرروانی سالم بودن
4)انفورماتیك و مراقبت سلامتی
5)بازیهای ویدئویی و بچه ها
تحقیقات دیگر در این سطح شامل:
مطالعات خانه آینده در آمریكا بوسیله venkatesh , venkatesh (1987) و همكاران 2000 و استفاده از اینترنت در كانادا بوسیله smith وهمكارانش 2001 استفاده از اینرنت در پنج كشور اروپایی (هادون 1999) زندگی خانوادگی در خانه دیجیتالی انگلیسی بوسیله اندرسون وهمكارانش 1999 و جوانان ورسانه در انگلیس بوسیله لیوینگستون 1992 و لیوینگستون وهمكارانش 2000
• كار وزمینه های متغیر: تحرك آشكار می كند گرایش رسانه های نوین (ICT) به این كه قابل حمل تر بشوند وهمچنین خری تر در مصرف شان بشوند (kehr 2000)
تحرك دركار همكاری ،هر زمان و هر جا به میزان خیلی زیادی مطالعه شده است(whittaker 1994) اثرات اجتماعی تحرك بوسیله Dryerاز نقطه نظر پیشرفت یا نمایش روابط مطالعه شده است و kim2001 در ارتباط با مصارف اینترنت. در ارتباط با تلفن های موبایل، palen وهمكارانش 2000 نتایج كاربردها را گزارش داده است Taylor وهمكارش 2001 رفتار جوانان را از طریق تئوری فعالیت مطالعه كرده اند Ling وهمكارانش 2000 پرسش آغاز مناسب استفاده را بوسیله نوجوانان را تحقیق كرده اند.
Townsend2000 متابولیسم سیستم های شهری در حال وقوع را كشف كرد وwei وهمكارش استفاده وسوء استفاده ها را در هنگ كنگ تحلیل كرد. مراجع عمومی به زمینه های محل كار رسانه های غنی عبارتند از luff , luff2000 وهمكارانش 2000).
• شكاف دیجیتال وسیاست اجتماعی : یكی از داغترین موضوعات در بحث درباره جامعه اطلاعاتی شكاف دیجیتالی است بین داراهای اطلاعاتی و فقرای اطلاعاتی.
برای برخی این موضوع آشكار است كه گرایش غالب در اروپا انحصاری است sarlkis 200
مشابها رابرت مك چنسی منتقد رسانه ای 1999 بحث می كند كه رسانه های غنی ممكن است دموكراسی را فقیرتر كند به این معنا كه انفجار شركت های رسانه ای می تواند سبب انفجار در زندگی اجتماعی شود.

در زمینه خانگی،مارش و همكارش 1998 یك تحقیق مفید در مورد محرومیت اجتماعی انجام دادندوآنها خاطر نشان كردندكه منابع محرومیت اجتماعی باید در محرومیت های فامیلی و در ارتباط با مشاركت اجتماعی وپیوستگی اجتماعی جستجو شود.
Samerville 1998 توضیحاتی درباره ساختار محرومیت اجتماعی داده است ودرباره اهمیت تحرك اجتماعی بحث كرده است.
Ratcliffe1998 مقیاس های نژاد و نابرابری ملی را در زمینه در هم آمیخته است.
طبق Haddon 2000 مكانیسم های محرومیت اجتماعی درباره ICT باید روی فرا
(ii) اشكال دسترس ها
كیفیت تجربهICT ها متمركز شود.
در این چشم اندازها ، Haddon 2000 یك تحقیق كیفی پرجزئیات را درباره فرایندهای دربرگیری-محرومیت برای والدین تك و سرپرست های خانواده جوان هدایت كرده است. Leang 1999 همكارش درباره داراها و نوارهای تلفن موبایل وفاكتورها در كار تحقیق كرده است.
بعلاوه رسانه غنی مشكلات اخلاقی و قانونی مربوط به فردیت ومشكلاتی برای انواع حقوق فكری و كپی راست پدید می آورد.

پیشرفت های تحقیق مورد نظر:
در زمینه های خانگی: واضح است كه رسانه های متحرك غنی یك نقش مبهم در زمینه های خانگی پیدا می كنند اما بیشتر مطالعات پیشین در این زمینه زمینه های نظری زیادی برای هدایت طراحی تكنولوژی یا برای فهم شكل دهی اجتماعی واثرات تكنولوژیهای تعاملی دارند (Herper2000b) هیچكدام از تحقیقات پیشین تطبیقی نبوده اند (Brown ,2000)
بنابراین یك هدف باید پركردن این شكاف بوسیله شركت كردن در یك نوآوری مركب از قوم شناسی، ابزارهای كمی ومداخله های تكنولوژیك سبك وزن كه رسانه های متحرك وغنی را در خانه های هوشمند در بر می گیرد است.
یك تحقیق باید فاكتورهای اجتماعی-دموگرافیك وتفاوت ها را كشف كند و مشخص كند چطور خیلی از خانه دارها خرید می كنند یا چطور به رسانه های متحرك غنی دسترسی می یابند و چه كسانی درون خانه ها این تكنولوژی ها را به كار می گیرند(بوسیله سن،جنس،تحصیلات،اشتغال وغیره)
یك تحقیق باید از روشهای قوم شناسی برای تحلیل وابستگی های متقابل بین استفاده از رسانه های غنی و هویت فردی تفاوت های فرهنگی وكاربرد عملی را كشف نماید.
سرانجام یك تحقیق باید اشكال مداخله رسانه های غنی ومتحرك آینده را كه از طریق سناریوها و ابزارهای مختلف تكنولوژی سبك وزن ممكن است صورت گیرد و محیط های خانگی كشف نماید.
• در محیط های كاری: توسعه های قابل توجه تكنولوژی ها برای حمایت از فعالیت های در محیط كاری، یك موضوع مهم برای مطالعه درباره چگونگی ابزارهای جدید سیمای تكنولوژیها در هدایت موسسات امروزه می باشد. برای این هدف یك به شمار رو به رشد مطالعات محل كار كه بوسیله كشف جزئیات فعالیت هایی كه به طور طبیعی در زمینه های مختلف حمایت شده بوسیله پیكره بندی های مختلف رسانه های غنی ومتحرك رخ داده اند ارزانی شود.
این تحقیقات باید روی جزئیات دقیق هدایت انسانی و هماهنگی متمركز شود وباید كشف نماید چطور رویه های كاری واستدلال های عملی اعضا زمینه های ویژه وموسسات منابع دیده شده اما متوجه نشده از طریق فعالیت های سازمانی انجام شده از طریق ابزار و تكنولوژی متكی اند.
این مطالعات باید روی حوزه های ویژه جایی كه توسعه های خاص در تكنولوژی های رسانه های غنی ومتحرك به نظر مناسبترین می رسد متمركز شود.
محیط های كار به طورمثال باید شامل زمینه های كاری مشابه و توزیع شده در انواع مختلف شامل فعالیت های مدیریتی موسسات توسعه محصول جدید،انبارداری، محیط های خدمات حمایتی و اضطراری به همان نسبت اشكال مختلف فعالیت های اداری د

انش محور. بنابراین چیزی كه مورد نیاز است تركیب پهنانگی وعمیق در ارتباط با هر دو زمینه هایی كه باید تحقیق شوند (محیط كاری،خانه، فضای عمومی، متحرك ) و یك سری روشهای تحقیقی متفاوت باید به كار گرفته نشوند( مشاهدات مشاركتی، مصاحبه ها، پیمایش ها،داده پردازی، گروهها، متمركز، ارزیابی های پیش نمونه، تحلیل های ذهن وغیره)
در فضاهای عمومی: اینجا یك تحقیق باید متوجه استفاده از یسك های ساكن، ایستگاه ها و دیگر مراكز حمل ونقل وموسسات آموزشی، همچنین حوزه ها وگالری ها. چیزی كه علاقه ویژه است نحوه ای است كه رسانه های غنی ومتحرك می توانند نمایش های عمومی را با كاربرد وسایل پوشیدنی ومتحرك به منظور حمایت از یك دامنه از اشكال تعامل های اجتماعی، پیوستگی، تجارت الكترونیك یا سرویس های اطلاعات مكان محور تركیب نمایند.
از منظر ویژه باید چگونگی شكل دهی رفتار اجتماعی در فضاهای عمومی بسیار حضور مشترك با دیگران باید نشان داده شود و باید اثر گذاشته شده واصلاح شده بوسیله معرفی تكنولوژی های جدید كه تعاملات اجتماعی را تسهیل می نمایند و اجازه می دهند به رفتارهای اشخاصی كه حتی در زمانی ومكانی اثر داشته باشد.
همچنین نقش مصنوعات موجود وچگونگی نقش اصلاح شده شان از طریق رسانه های غنی ومتحرك باید مطالعه شود.
سرانجام سناریوها باید برای افزایش تجربه كاربران از رسانه های غنی در هر دو سطح فردی و اجتماعی باید افزایش یابد. با كمبود چنین مطالعات در حال حاضر یك مطالعه باید تحلیل های شدیدا مورد نیاز كه خیلی مناسب موسسات تجاری اند را با كشف خدمات جدید برای جمعیت فراهم كند.
• ارزیابی ها /دخالت های تكنولوژی نوآورانه:
تحقیقات شكل دهی اجتماعی رسانه های غنی وتحرك نباید فقط یك تمرین منفعل باشد بلكه باید شامل چندین ارزیابی ها مقیاس های كوچك تكنولوژی مختلف

باشد شركت در موازی با مطالعه اثر اجتماعی و ارزیابی این رسانه شود.
اینها باید شامل جایگیر كردن و ارزیابی پیش نمونه، استدلالگر وابزارها وتكنولوژی ها كه ممكن است به بالابردن فعالیت ها ویژه در فضاهای كاری زمینه های خانگی ومحیط های عمومی خدمت نماید. آنها باید شامل آزمایشات مرسومتر كه برای مثال افراد نیازمند شركت در یك سری از وظایف در وضعیت ها آزمایش با یك سیستم اجتماعی یا یك وسیله اند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir