توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله درآمدی بر عوامل و مولفه های موثر بر فرهنگسازی اصلاح الگوی مصرف برق در شهر تهران دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله درآمدی بر عوامل و مولفه های موثر بر فرهنگسازی اصلاح الگوی مصرف برق در شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله درآمدی بر عوامل و مولفه های موثر بر فرهنگسازی اصلاح الگوی مصرف برق در شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله درآمدی بر عوامل و مولفه های موثر بر فرهنگسازی اصلاح الگوی مصرف برق در شهر تهران :

تعداد صفحات:24

چکیده:

انرژی برق، از جمله منابع و ذخایر به شمار میرود که با توجه به مصرف بیش از حد استاندارد در کشور و نیز مصرف پایدار آنبرای سالهای آتی، میبایستی به منظور مدیریت مصرف آن به فرهنگسازی الگوی مصرف برق در این زمینه همت گماشت. درهمین راستا پژوهش حاضر نیز به منظور شناسایی عوامل و مولفه های موثر بر فرهنگسازی اصلاح الگوی مصرف برق در شهرتهران با رویکرد و روش پیمایشی و در عین حال تحلیلی، انجام شده است. جامعه آماری پژوهش حاضر عبارت است از :20 سال ( 645000 نفر) پرسشنامه همراه – خانوارهای ساکن در منطقه 5 شهر تهران که از تمام مردم (مرد و زن) در گروه سنی 64با مصاحبه، تکمیل شده است. بر اساس فرمول کوکران، تعداد نمونه در میان مردم منطقه 5 شهر تهران به منظور تکمیل پرسشنامه،400 نفر میباشد. با استفاده از روشهای مرسوم نمونه گیری در تحقیقات متعدد به ویژه مرکز تحقیقات صداوسیما (نمونه گیریمطبق بر حسب مناطق و بلوکهای موجود در هر منطقه)، نمونه ای از خانوارهای ساکن در منطقه 5 شهر تهران، انتخاب و موردپرسش و مصاحبه قرار گرفتهاند. نتایج بدست آمده از آزمون تحلیل عاملی اکتشافی، حاکی از آن است که از مجموع 27 گویه، 457 )، (عامل دوم: / عامل (عامل اول: اطلاعرسانی شفاف در مورد فرآیند تأمین انرژی برق و تشریح میزان موجودی انرژی : 75) و (عامل چهارم: هدفمند نمودن و / 7)، (عامل سوم: اصلاح باورها در مورد خرید وسایل منزل: 8 / بهسازی مولفه های فرهنگی: 876 درصد از واریانس و تغییرات کل عوامل یا مولفه های موثر بر / 4 درصد) در مجموع 03 / استفاده پایدار از انرژی برق: 6فرهنگسازی اصلاح الگوی مصرف برق در شهر تهران را تشکیل دادهاند. نتایج آزمون ناپارامتری فریدمن نیز، حکایت از آن0، تفاوت معنیداری بین عوامل یا مولفه های موثر بر / 0 و سطح خطای کمتر از 01 / داشت که از حیث آماری، با اطمینان 99فرهنگسازی اصلاح الگوی مصرف، وجود دارد. بنابراین مقایسه میانگینِ عوامل یا مولفه های موثر بر فرهنگسازی اصلاح الگوی(8/ مصرف نشان از آن دارد که عامل اول: اطلاعرسانی شفاف در مورد فرآیند تأمین انرژی برق و تشریح میزان موجودی انرژی ( 74)، بیشترین میانگین و کمترین میانگین نیز مربوط به عامل سوم: اصلاح باورها در / و عامل دوم: بهسازی مولفه های فرهنگی ( 74) بوده است. نتایج بدست آمده / 3) و عامل چهارم: هدفمند نمودن و استفاده پایدار از انرژی برق ( 2 / مورد خرید وسایل منزل ( 6مبنی بر تأثیر برنامههای تبلیغاتی آگاهیدهنده در زمینه H تک نمونهای، نشان میدهد که در تمامی موارد، فرض 1 t از این آزموندرست مصرف کردن برق از طریق کانالهای رسمی ارتباطی بر فرهنگسازی اصلاح الگوی مصرف برق از طریق کانالهای رسمیو غیررسمی و تأثیر اطلاعرسانی شفاف به عموم مردم در مورد فعالیتهای توسعه نیروگاههای برق و میزان موجودی برتحقیق نیز مبنی بر عدم تأثیر آنها؛ رد شده است. H فرهنگسازی اصلاح الگوی مصرف، تأیید شده و فرض 0

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir