توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان موارد ابتلا به بیماریهای اوگلی – روده ای متصدیان مراکز تهیه و توزیع وفروش مواد غذایی و اماکن عمومی شهر رشت در سالهای 88-1386 دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان موارد ابتلا به بیماریهای اوگلی – روده ای متصدیان مراکز تهیه و توزیع وفروش مواد غذایی و اماکن عمومی شهر رشت در سالهای 88-1386  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان موارد ابتلا به بیماریهای اوگلی – روده ای متصدیان مراکز تهیه و توزیع وفروش مواد غذایی و اماکن عمومی شهر رشت در سالهای 88-1386،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان موارد ابتلا به بیماریهای اوگلی – روده ای متصدیان مراکز تهیه و توزیع وفروش مواد غذایی و اماکن عمومی شهر رشت در سالهای 88-1386 :

تعداد صفحات:7

چکیده:

با توجه به اینکه متصدیان مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی بطور مستقیم با مواد غذایی سرو کار دارند لذا بیماریهای انگلی – روده ای از طریق این افراد براحتی می تواند به مواد غذایی و مردم سرایت نماید . این مطالعه با هدف تعیین میزان موارد ابتلا به بیماریهای انگلی – رو ده ای متصدیان مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی در رشت انجام شد. روش بررسی : در این مطالعه توصیفی ، کلیه افرادی ه با مواد غذایی سرو کار دارند و جهت دریافت کارت تندرستی به مراکز بهداشت مراجعه می کنند تحت معاینه قرار گرفته و از نظر بیماریهای انگلی در فصول مختلف در سالهای 86 و 88 مورد بررسی قرار گرفتند . نتایج حاصل توسط نرم افزار Excel بررسی و آمار مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت . یافته ها : نتایج نشان می دهد که از مجموع 35225 مورد نمونه اخذ شده 0/1 درصد افراد آلوده به انتا مبوهیستولیتیکا 2/1 درصد آلوده به ژیاردیا ، 0/03 درصد آلوده آسکاریس 0/04 درصد آلوده به اکسیور و 0/2 درصد آلوده به سایر انگلها بودند. همچنین تعداد موارد کشت انجام شده فقط دو مورد آلوده در طی دوره مورد بررسی آن هم در زمستان سالهای 87 0 88 گزارش شده است . نتیجه گیری : با توجه به نتایج بدست آمده ضمن تاکید بر آموزش مداوم پیشه وران شاغل در مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی پیشنهاد بر این است که کشت مدفوع از آزمایشات روتین جهت پیشه وران شاغل شود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir