توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان رعایت استانداردهای مسکن بهداشتی در روستاهای تحت پوشش خانه بهداشت خرم آباد شهرستان ساری در سال 1388 دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان رعایت استانداردهای مسکن بهداشتی در روستاهای تحت پوشش خانه بهداشت خرم آباد شهرستان ساری در سال 1388  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان رعایت استانداردهای مسکن بهداشتی در روستاهای تحت پوشش خانه بهداشت خرم آباد شهرستان ساری در سال 1388،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان رعایت استانداردهای مسکن بهداشتی در روستاهای تحت پوشش خانه بهداشت خرم آباد شهرستان ساری در سال 1388 :

تعداد صفحات:14

چکیده:

مسکن بخشی از مجموعه محیط زیست انسان و تا حد زیادی مسئول وضعیت سلامت و رفاه اوست . بنابراین ارزیابی کیفیت مسکن از نظر رعایت استانداردهای بهداشتی جهت حفظ سلامت و رفاه جامعه ضروری است. لذا هدف از این مطالعه ،بررسی میزان رعایت استانداردهای مسکن بهداشتی در روستاهای تحت پوشش خانه بهداشت خرم آباد شهرستان ساری می باشد.روش تحقیق : جهت انجام این بررسی از روش ارزیابی انجمن بهداشت عمومی آمریکا استفاده شد. در این مطالعه از یک چک لیست که دارای دو قسمت اصلی و ضعیت مسکن با اقامت گاه و وضعیت محیط ( در مجموع مشتمل بیش از 80 گزینه ) بود ، استفاده شد . در این روش وضعیت مسکن بر اساس نمرات جریمه (مسکن و محیط ) به پنج گروه خوب (A) ، قابل قبول (B ) ، حد مرز (C) ، زیر استاندارد (D) و نامناسب (E) تقسیم بندی شده است .برای آژمون آماری از آزمون k-s استفاده شد. یافته ها : نتایج نشان داد که 30 درصد مسکن دارای وضعیت قابل قبول بوده اند و بقیه در گروه های C و D و E می باشند . هیچ خانواری در گروه A (مناسب) قرار نداشتند . آمار توصیفی ، آزمون k-s و نمودار نرمال نشان داد که داده ها یمتغیر نمره کل از توزیع نرمال برخوردار می باشند . در آژمون پارامتری مشخص گردید 0/05> pvalue می باشد. بحث و نتیجه گیری : از این تحقیق استنباط می شود که دلائل عدم بر خورداری از مسکن مناسب در منطقه مورد مطالعه ، عدم ارائه برنامه مدون خانه سازی در روستاها توسط سازمان های مسئول ، عدم رعایت اصول معماری در احداث ساختمان ، قدمت بالای اکثر بناهای مورد مطالعه و در نهایت در آمد پائین خانوار می باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir