توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی روابط بعضی از صفات زراعی و عملکرد دانه در کلزا با استفاده از تجزیه علیت تحت شرایط نرمال در منطقه شیراز دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی روابط بعضی از صفات زراعی و عملکرد دانه در کلزا با استفاده از تجزیه علیت تحت شرایط نرمال در منطقه شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی روابط بعضی از صفات زراعی و عملکرد دانه در کلزا با استفاده از تجزیه علیت تحت شرایط نرمال در منطقه شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی روابط بعضی از صفات زراعی و عملکرد دانه در کلزا با استفاده از تجزیه علیت تحت شرایط نرمال در منطقه شیراز :

تعداد صفحات:6

چکیده:

به منظور مطالعه روابط علی و معلولی برخی صفات مورفولوژیکی و عملکرد دانه در کلزا تحقیقی با استفاده از 10ژنوتیپ تحت شرایط نرمال صورت گرفت. این تحقیق در مزرعه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروز آباد در سال1388 صورت گرفت. آزمایشات شرایط نرمال و تنش جدا انجام شد. هر آزمایش در قالب طرح بلوکهای 8- زراعی 9کامل تصادفی با 3 تکرار به اجرا در آمد. در هر آزمایش عملکرد دانه در کرت، تعداد روز تا 50 درصد گلدهی، وزن مواد برداشتی، شاخص برداشت، وزن صد دانه، تعداد غلاف در ساقه اصلی، طول غلاف، تعداد دانه در غلاف، ارتفاع بوته مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. عملکرد دانه در کرت به عنوان متغیر وابسته و سایر صفات به عنوان متغیر مستقل در نظر گرفته شد. در تجزیه رگرسیون صفات تعداد روز از کاشت تا رسیدن فیزیولوژیک، وزن مواد برداشنی و وزن صد دانه وارد مدل شدند. همچنین نتایج تجزیه علیت صفات نشان داد که بیشترین اثر مستقیم و مثبت مربوط به صفات وزن مواد برداشتی وشاخص برداشت و نیز کمترین اثر مستقیم مربوط به صفات تعداد روز از کاشت تا رسیدن فیزیولوژیک وتعداد دانه در غلاف بود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir