توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر مقادیر مختلف پسمان گندم و ارقام مختلف پنبه در مدیریت بانک بذر، تراکم و وزن خشک علف های هرز پنبه دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر مقادیر مختلف پسمان گندم و ارقام مختلف پنبه در مدیریت بانک بذر، تراکم و وزن خشک علف های هرز پنبه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر مقادیر مختلف پسمان گندم و ارقام مختلف پنبه در مدیریت بانک بذر، تراکم و وزن خشک علف های هرز پنبه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر مقادیر مختلف پسمان گندم و ارقام مختلف پنبه در مدیریت بانک بذر، تراکم و وزن خشک علف های هرز پنبه :

تعداد صفحات:7

چکیده:

گیاهان پوششی و پسمان آنها در بسیاری از گیاهان زراعی در اوایل فصل برای سرکوب علف های هرز – استفاده می شود این آزمایش در قطعه زمینی به مساحت 1200 متر مربع در سال زراعی 9089به صورت فاکتوریل در قالب بلوکهای کامل تصادفی در سه تکرار در شهرستان فسا انجام شد. فاکتورهای آزمایش عبارتند ازفاکتورa شامل سه رقم پنبه: گلستان، آرین و بختگان که از مرکز تحقیقات کش اورزی داراب فرا هم شد و 2- فاکتورB شامل چهارمقدار مختلف پسمان گندم شامل صفر 25،50،75 درصد. ارزیابی بانک بذر دردو عمق 15و30تا 15 سانتی متری در سه زمان قبل،اواسط و پایان فصل رشد صورت گرفت. نتایج این تحقیق نشان داد که مقادیر مختلف پسمان گندم تاثیر معنی داری بر کاهش تعداد و وزن خشک علف های هرز داشته است. تمام تیمارها به جز تیمار عاری از پسمان گندم و تیمار به کار بردن 25 درصدپسمان، روی تعداد بذر و وزن خشک علف های هرز تاثیرگذار بوده است. تاثیر رقم مورد استفاده نیز بر کاهش وزن خشک و تعداد علف هرز در قبل و بعد از کاشت معنی دار بود .رقم گلستان و آرین باعث کاهش معنی دار دروزن خشک و تعداد علف هرز نشده ولی رقم بختگان باعث کاهش معنی داری بر تعدادووزن خشک علف های هرزدربعدازکاشت شد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir