توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله جایابی SVC در شبکه سیستان و بلوچستان با استفاده از ترکیب تحلیل مدال و الگوریتم PSO جهت جلوگیری از فروپاشی ولتاژ دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جایابی SVC در شبکه سیستان و بلوچستان با استفاده از ترکیب تحلیل مدال و الگوریتم PSO جهت جلوگیری از فروپاشی ولتاژ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جایابی SVC در شبکه سیستان و بلوچستان با استفاده از ترکیب تحلیل مدال و الگوریتم PSO جهت جلوگیری از فروپاشی ولتاژ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جایابی SVC در شبکه سیستان و بلوچستان با استفاده از ترکیب تحلیل مدال و الگوریتم PSO جهت جلوگیری از فروپاشی ولتاژ :

تعداد صفحات:12

چکیده:

یکی از دلایل وقوع خاموشیهای گسترده در سیستم قدرت ناپایداری ولتاژ میباشد. برای جلوگیری از این پدیده ابتدا بایدنقاط ضعف سیستم را شناسایی کرد که تحلیل مدال یک روش قدرتمند برای شناسایی مدهای بحرانی سیستم واجزایی از آن که بیشترین سهم را در ایجاد ناپایداری دارند،می باشد. از جمله عوامل تاثیر بر گذار بر پایداری ولتاژ، تنظیم بهینه تپ ترانسفورماتورها و ولتاژ مرجع پایانه ژنراتورها میباشد. یکی از روشهای بهبود پایداری ولتاژ نصب جبران کنندههای استاتیکی توان راکتیو(SVC)در شین های ضعیف میباشد. در ابتدا با استفاده از تحلیل مدال شین های کاندید برای نصبSVCترانسفورماتورها و ژنراتورها ی ، کاندید برای تنظیم بهینه تپ و ولتاژ مرجع پا یانه مشخص می شوند. سپس با تعریف یک تابع هدف چند منظوره مناسب ، مقدار کمینه ظرفیتSVCبهینه ترین تنظیمات تپ ترانسفورماتورها و ولتاژ مرجع ژنراتورها، بهترین پروفیل ولتاژ، حداکثر بارپذیری سیستم و بیشترین حاشیه پایداری ولتاژی در بدترین پیشامدها جهت جلوگیری از عملکرد رله -های حذف بار ولتاژی محاسبه میشوند. پیادهسازی این روشبر روی شبکه سیستان و بلوچستان در پیک سال 1389 کارآمدی آنرا تایید میکند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir