توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تغییرات ریزساختار و خواص مکانیکی کامپوزیت NiO-YSZدر اثر ماندگاری در دمای بالا جهت کاربرد در پیل سوختی اکسید جامد دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تغییرات ریزساختار و خواص مکانیکی کامپوزیت NiO-YSZدر اثر ماندگاری در دمای بالا جهت کاربرد در پیل سوختی اکسید جامد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تغییرات ریزساختار و خواص مکانیکی کامپوزیت NiO-YSZدر اثر ماندگاری در دمای بالا جهت کاربرد در پیل سوختی اکسید جامد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تغییرات ریزساختار و خواص مکانیکی کامپوزیت NiO-YSZدر اثر ماندگاری در دمای بالا جهت کاربرد در پیل سوختی اکسید جامد :

تعداد صفحات:12

چکیده:

در این پژوهش آند پیل سوختی اکسید جامد با موفقیت ساخته شد و اثر زمان ماندگاری در دمای نزدیک به دمای کارکرد آن بر ریزساختار و خواص مکانیکی کامپوزیتNiO-YSZبررسی شد. ریزساختار کامپوزیتNiO-YSZپس ازگذشت زمانهای 0 ، 10 ، 20 ، 30 ، 50 ، 100 و 150 ساعت در دمای 1000 درجه سانتی گراد توسط تصاویر SEM مشاهده گردید.تغییرات تخلخل کامپوزیت ها توسط روش ارشمیدسی و نیز مشاهدات SEMبررسی گردید. نتایج نشان داد که با گذشت زمان بیشتر در دمای بالا، تخلخل به شدت کاهش می یابد که می تواند عملکرد آند را در انتقال سوخت تحت تاثیر قراردهد. سپس خواص مکانیکی کامپوزیت هایNiO-YSZتوسط میکروسختی سنج و استحکام خمشی مورد اندازه گیری قرار گرفت. در نهایت با استفاده از مشاهداتSEM مشخص گردید که افزایش زمان نگهداری در دمای 1000 درجه سانتی گراد باعث به وجود آمدن تعداد زیادی میکروترک در درون کامپوزیت NiO-YSZ می شود و نیز طول این میکروترک های داخلی با گذشت زمان بیشتر افزایش قابل توجهی می یابد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir