توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله جداسازی و شناسایی مولکولی یک سویه بومی مولد آنزیم لیپاز و تعیین ثوابت سینتیکی وپارامترهای ترمودینامیکی آنزیم دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جداسازی و شناسایی مولکولی یک سویه بومی مولد آنزیم لیپاز و تعیین ثوابت سینتیکی وپارامترهای ترمودینامیکی آنزیم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جداسازی و شناسایی مولکولی یک سویه بومی مولد آنزیم لیپاز و تعیین ثوابت سینتیکی وپارامترهای ترمودینامیکی آنزیم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جداسازی و شناسایی مولکولی یک سویه بومی مولد آنزیم لیپاز و تعیین ثوابت سینتیکی وپارامترهای ترمودینامیکی آنزیم :

تعداد صفحات:8

چکیده:

آنزیم لیپاز در صنایع گوناگون از جمله شوینده ها، صنایع غذایی و داروسازی کاربرد دارد. در این پژوهش جدایه های باکتریایی از پساب کارخانجات روغن نباتی جداسازی شده و مقدار آنزیم تولید شده توسط جدایه ها در محیط کشت جامد حاوی تری بوتیرین به عنوان سوبسترای روغنی مقایسه شد. یک جدایه باکتریایی که هاله ای به قطر 15 میلی متر را تشکیل داده بود انتخاب شده و پس از رشد در محیط کشت مناسب، فعالیت لیپاز خارج سلولی آن در روشناور محیط کشت به میزانU/ml 5 با روش پارا نیترو فنیل پالمیتات و همچنین کیت آنزیمی سنجش لیپاز تعیین گردید. جدایه منتخب با روش مولکولی s rRNA16 توالی یابی و همردیفی به عنوان یک گونه از سودوموناس شناسایی و با نامPseudomonas L.Mدر بانک ژن ثبت شد. سپس ثوابت سینتیکی Km ,Vmآنزیم به ترتیب به میزان (mol/ml.min)49.5 و (mM) 0.77از رسم منحنی لاین ویوربرک محاسبه شدند که مقدار کم Km نشان دهنده تمایل زیاد آنزیم به سوبسترا است. با رسم منحنی آرنیوس، انرژی اکتیواسیون واکنش آنزیمیkJ/mol20.78 و فاکتورQ10 برابر 439 به دست آمد که به ترتیب نشان دهنده سرعت بالای واکنش آنزیمی و وابستگی دمایی آن می باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir