توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 كارآموزی شركت تهویه ساران دارای 42 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد كارآموزی شركت تهویه ساران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی كارآموزی شركت تهویه ساران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن كارآموزی شركت تهویه ساران :

كارآموزی شركت تهویه ساران

درباره ساران:
تاریخچه:
آغاز فعالیت شركت ساران از سال 1370 وبا تعداد انگشت شمار متخصص در شرایطی پایه صنعت تهویه نهاد كه هیچ پشتوانه ای جز اراده، پیشگفتار و عشق به پیشرفت وتوسعه نداشت وهمچنین ابزار كافی بود تا درطی اندك زمانی شركت ساران در صنعت تهویه پیشرفت شگرفی داشته باشد.

در دنیای امروز كه همه چیز وهمه علوم روزبروز در حال تغییر می باشد ساران نیز با چنین بینش و با اعتقاد به توانایی های بلقوه نیروی متخصص خود همه تلاش و همه همت خود را بكارگرفت تا باردیگر اثبات نماید هر گاه مجموعه ای بافت پاك و میل به خدمت و با توكل به ایزدمنان گامی در جهت خدمت به ارتقا صنعت واشتغال زایی نیروی جوان وپویا بردارد، بی شك موفق خواهد بود چنانكه ساران توانست در عرض مدت زمانی كوتاه و در طول قریب بر 12 سال به یاری پروردگار وكاركنان دلسوز وسعت واحد خود را از 200 متر مربع در آغاز فعالیت به 500000 متر مربع در شهرك صنعتی سپهر وتوسعه نیروی انسانی از 4 نفر به تعداد نیروی بالغ بر 450 نفر افزایش دهد.

بدین ترتیب شركت ساران با رشدی چشمگیری درطول این مدت كوتاه اكنون نیز با اندیشه ورود به بازارهای جهانی وهمكاری شركت های مطرح جهانی وبهبود كیفیت روز به روز محصولات واجرای مشتری مداری هدف والایی را دنبال می كند كه همانا تربیت نیروی فعال ومتخصص با بهره گیری از دانش روز می باشد.

استانداردها:
گروه كارخانجات ساران از همان ابتدای حركت تولید خود مبنای فعالیتش را بر توسعه پایدار و كیفیت محصولات قرار داد در این راستا ساران با مطالعه گستره برای بروز رسانی تكنولوژی ساخت تجهیزات تهویه مطبوع ، بااتكا به علم ودانش بهترین وطراحان متخصص وبا استفاده از بهترین ومرغوبترین قطعات و مواد اولیه و نیز با بكارگیری رونمای روز كنترل كیفیت توانست طی سالهای فعالیت خود محصولاتی قابل رقابت با محصولات پیشرفته ترین شركت های تولید كننده سیستم های تهویه مطبوع در دنیا تولید كند وهماهنگ با الگوهای پیشرفته صنعت تهویه جهان پیش رود.

نتیجه تمام این تمهیدات وتلاش ها برای همسوسازی روش ها و تكنولوژی های تولید با معیارهای بین المللی اخذگواهینامه ها واستانداردهای معتبر جهانی را برای ساران به ارمغان آورد كه از افتخارات سارن در این زمینه می توان به دریاف گواهینامه های ISO 14001,ISO 9001 اشاره كرد.
در ساران همواره بر تولیدات هماهنگ با تكنولوژی های مدرن ومانوس با طبیعت عاری از هر گونه اندیشیده می شود.

پروژه های انجام شده:
امروز ساران به عنوان یكی از بزرگترین سازندگان تجهیزات وسیستم های تهویه مطبوع در خاورمیانه اجرای پروژه های بسیاری از تجربه نموده است.
نگاهی گذرا به كارنامه كاری ساران حكایت از اجزای 300 پروژه عظیم را دارد. اجرای پروژه های بزرگ تاسیساتی توسط ساران به داخل كشور محدود نشده واین شركت توانسته با تولید تجهیزاتی منحصر به فرد رضایت خاطر شركتهای بزرگ چون دانیلی ایتالیا، دایلم كره، تكنیپ فرانسه، تكشمونت ایتالیا، میتسوبیشی ژاپن وتوكیو را فراهم آورد.

صادرات تجهیزات تهویه به كشور آلمان ، آذربایجان، ارمنستان، عربستان صعودی و كویت، تامین سیستم مطبوع فاز یك توسعه میدان نفتی پارس جنوبی، پتروشیمی تندگویان، ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی كه طرح متانول فارك MTBE بندر امام، سازمان هوا وفضا، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی مارون، پتروپارس، سازمان انرژی اتمی ایران، شركت ملی صنایع مس، نیروگاه آبادان، خوی و بسیاری از پروژه های بزرگ از جمله عظیم ترین پروژه های تاسیساتی اجرا شده در ایران هستند كه هر یك همچون برگ زرینی در كارنامه ساران می درخشد.

خط تولید:
كارخانه ساران عمل كارخانجات ساران در شهرك صنعتی هشتگرد در 90كیلومتری تهران واقع گردید. كه ا ین واحد تولیدی كه بنایی بالغ بر 5000 متر مربع در سال 1379 احداث واز ابتدای سال 1380 مورد بهره برداری قرار گرفت كه شامل واحدهای فنی مهندسی ،انفورماتیك ، برنامه ریزی، صنایع، كنترل كیفیت، واحد آموزش، واحدستاد پرسنلی و همچنین سالن همایش،جلسات انبارو خطوط تولید می باشد. كه این فضا با الگوهای استاندارد ومعیارهای سازه های صنعتی ساخته شده و تمامی اصول مرتبط با مقوله تولید عملی در آن رعایت گردیده تا محیطی مطلوب برای رفاه كارگران جهت بهبود فرایند تولید بوجود آید.
واحد تضمین كیفیت شامل:

1-بخش تضمین كیفیت 2-بخش كنترل كیفیت 3-بخش كالیبراسیون
می باشد كه پیاده سازی واجرای سیستم های مدیریت كیفیت 2000 ویرایش ISO 9001 و مدیریت زیستی محیطی ISO 14001 ویرایش 96 در سطح سازمان وروز آوری سیستم ها بعهده و دپارتمان تخمین كیفیت می باشد.

كنترل محصولات ورودی، ونیمه ساخته ونمایی از نظر تطابق با استانداردهای بین المللی وهمچنین استانداردهای كارخانه ساران، به عهده دپارتمان كنترل كیفیت می باشد. تجزیه وتحلیل سیستم های اندازه گیری و بهینه سازی ابزارهای اندازه گیری از طریق پایش واجرای برنامه كالیبراسیون برعهده دپارتمان كالیبراسیون می باشد.

واحد مهندسی صنایع:
از دو دپارتمان تشكیل شده 1- برنامه ریزی مواد 2-برنامه ریزی تولید
دپارتمان برنامه ریزی مواد و كار عمده انجام می شود.

الف) برنامه ریزی استاندارد كه شامل :كنترل موجودی برنامه ریزی مواد براساس سیستم نقطه سفارش EQO
ب)فرم سفارش ساخت كه از واحد فنی مهندسی ارسال می شود. شامل تعریف پروژه درخوست كالا، برنامه ریزی مواد درخواست خرید برای انبار دپارتمان برنامه ریزی تولید نیز دو كار عمده انجام می گیرد

الف)ظرفیت نسبی وزمان سنجی پروژه ها
ب) استفاده از منابع در جهت تحویل بموقع پروژه ها
واحد فنی مهندسی:

نیز از دو دپارتمان تشكیل شده است: 1-تحقیقات مهندسی 2-مهندسی تولید
عمده فعالیت دپارتمان تحقیقات مهندسی عبارتست از:
1-تحقیقات در ارتباط با اطلاعات وفن آوری جدید

2-بهینه سازی محصولات تولیدی شركت جهت برآورده نمودن خواسته های مشتری وافزایش كیفیت محصول
3-تحقیقات در ارتباط با طارحی دستگاه های جدی و نظارت بر تولید آنها
4-حلقه ارتباطی بین واحد مهندسی تولید وواحد تولید

5-تنظیم كاتالوگ های فنی مهندسی
6-تنظیم وارسال دستورالعمل های كاری فنی مورد نیاز
7-برای اطلاعات برگشتی از واحد خدمات پس از فروش
دپارتمان مهندسی تولید مهترین فعالیت ها به شرح زیر است:
1-صدور فرم سفارش ساخت دستگاه های تهویه مطبوع كه این فرم شامل نقشه های ساخت دستگاه ها وقطعات آن و همچنین لیست قطعات دستگاه ها جهت تهیه وتحویل به واحد ساخت می باشد.
2-تهیه Final Book مربوط به پروژه ها
3-تهیه اطلاعات لازم جهت خدمات پس از فروش برای پروژه ها شامل اطلاعات فنی الكتریكال پس از ارسال دستگاه ها
4-تهیه technical derta ونقشه های فونداسیون ولوله كشی جهت كلیه قراردادها
5-بررسی وكنترل دستگاهها در حین تولید
واحد آموزشی كارخانه برقراری دوره های تخصصی جهت مشتریان وهمچنین همكاری تنگاتنگ با واحدهای دانشگاهی سراسر كشور سعی در تعلیم و آموزش نیروهای متخصص جهت ایجاد پشتوانه ای قوی برای صنعت تهویه ایران نموده كه این راه تاكنون به یاری خداوند منان گامهای بزرگی برداشته و در این راستا برنامه های متعددی نیز دردست اجرا می باشد.

محصولات:
فن كویل:این دستگاه ضمن زیبایی ظاهر خود با امكانات فنی ومصرفی كه در ساخت آن بكار برده شده هوای دلپذیر را در گرما و سرما برای محل زندگی شما به ارمغان می آورد مزیت فن كویل نسبت به سیستم های مركزی وجود كنترل دما برای مكانهای مختلف به صورت مجزا واتوماتیك است. فن كویل ساران از سال 300 الی 1200 با ظرفیت هوادهی 200 الی 1200 فوت مكعب در دقیقه در انواع ذیل ساخته می شود
-فن كویل زمینی كه به دو صورت بالازن دو وزن یا شیب دار می باشد
– فن كوتاه (lo-boy) كه زمینی و بالازن می باشد
– فن كویل سقفی كه به كابینت یا بدون آن و یا به صورت نیمه تنه(بدون فیلتر آلومنیول) ساخته می شود.
تمامی فن كویل ها از مرغوبترین كویل از لوله مس با فین آلومینیومی 14% در اینچ با راندمان بالا ساخته می شود ومجهز به فیلتر آلومینیومی قابل شستشو می باشد.
بادبزن از نوع سانتریفوژ و از جنس abs با موتور الكتریكی كوپله مستقیم (Direct –Drive) تكفار 220 ولت از ماركهای معتبر اروپایی غربی مجهز به كیسه 3 سرعته می باشد. بدنه دستگاهها از بهترین ورقهای روغنی وگالوانیزه همراه با رنگ آمیزی كوره ای الكترواستاتیك متبوع ساخته می شود.
برج خنك كننده فایبرگلاس:
برج خنك كننده عمل خنك كاری آب مورد نیاز سیستم را انجام می دهد. در برج خنك كننده نوع فایبرگلاس بدنه از جنس فایبرگلاس با كیفیت بالا و پكینگ ها از جنس puc بوده و ضمن دستگاه نیز از نوع ملخی می باشد كه به وسیله پولی وفلكه یا گیربكس به الكتروموتور وصل شده است. الكتروموتور استفاده شده از مارك های معتبر اروپایی غربی با درجه حفاظتی ip55 می باشند.
با توجه به اینكه به سه دستگاه از نوع فایبر گلاس می باشد در این برج ها مشكل زنگ زدگی وخوردگی بوجود نخواهد آمد كه این امر باعث افزایش طول عمر وكاهش هزینه نگهداری می شود. طراحی استوانه ای شكل این برج ها سبب شده كه مكش هوا بهتر انجام شده ودر نتیجه الكتروموتور كوچكتری مورد نیاز باشد كلیه قطعات برج های فایبرگلاس دمونتایه بوده و بر آسانی حمل ونقل و نصب سریع را در محل دارد. وزن این برج ها هم حدود 20% برج های فلزی بوده برای نصب در بام ساختمان های بزرگ وكوچك ایده آل می باشد.
نگهداری وسرویس این برج ها بسیار آسان بوده وبا بازكردن چند پیچ ومهره به راحتی می توان به كلیه قیمت های داخلی برج دسترسی پیدا كرد.
طراحی بدنه برج فایبرگلاس طوری صورت گرفته كه دربرابر بادهای تنه هم مقاوم باشد.
برج فایبر گلاس دارای نمایی زیباست واز مدل 60تن تا 500 تن ساخته شده و در تناژهای كمتر از 60تن و بیشتر از 500 تن نیز درصورت درخواست ساخته میشود. در صورت درخواست تجهیزات اضافی مثل اینورتور و یا صداگیر نیز قابل نصب بر روی دستگاه است.
چیلر جذبی(آبزور پشن): سیستم جذبی انرژی خود را از حرارت دریافت می كند و قابلیت تولید برودت در ظرفیت های بالا از محاسن آن می باشد. چلیر جذبی ساخت ساران تحت تكنولوژی شركت ش ژس ر حا كره ساخته می شود در سیستم فوق مبرد آب مقطر بوده وجاذب آن محلول لیتیوم برومایه می باشد.
میزان معرف برق چیلر جذبی بسیار ناچیز بوده وعمر كاركرد نسبتا طولانی بدلیل ند اشتن قطعات متحرك عدم استفاده از كارهای مخرب لایه اوزون (HCFC,CFC) و در نتیجه حفاظت محیط زیست، هزینه تعمیر ونگهداری پایین عدم نیاز به فضای نصب زیاد وكاركرد بدون لرزش و سروصدا از دیگر مزایای سیستم جذبی می باشد.
پمپ سیركولاسیون محلول ومبرد از نوع پمپ های بسته كاملا آب بندی شده ومخصوص سیستم های جذبی می باشد. ضمنا جهت جمع آوری گازهای غیرتقطیر سیستم دارای پمپ در كیوم می باشد.
مدار فرمان وكنترل كاملا اتوماتیك بوده ودستگاه دارای سیستم میكروپروسسوری سنچوری كره می باشد.در ضمن جهت جلوگیری از كریستالوشدن محلول، دستگاه دارای سیستم ضدكریستال اتوماتیك است.
شیرآلات مورد استفاده از نوع دیافراگمی وساخت كارخانجات معتبر خارجی بوده و گیج های مورد استفاده نیز از مارك های معتبر خارجی میباشد.
فن كویل كانالی:
فن كویل ساخت ساران از مدل 800 الی 2000 با ظرفیت هوادهی 800 الی 2000 فوت مكعب در دقیقه در دو نوع با كابینت و بدون كابینت ساخته می شود.
فن كویل ها از نوع لوله مس به قطعه 8/5 مناسب كار با آب گرم و آب سرد با فنین آلومینیومی یا مس یا صفحه ای بر حسب سفارش مورد استفاده قرار می گیرند.
فن دستگاه از نوع سانتریفوژ با ورودی هوا از دو طرف بوده كه از ورق گالوانیزه ساخته می شود و به صورت استاتیك دینامیك بالانس می شود. اسكلت فن كویل كانالی از پروفیل آلومینیوم گونه ها از جنس پلاستیك و بدنه ها از ورق گالوانیزه با كیفیت بالا و ضخامت مناسب ساخته شده واتصالات قسمت های مختلف آن توسط پیچ مهره انجام گرفته و آب بندی وهوابندی قسمت های مختلف آن توسط نوار تروستات انجام می گیرد.
چیلر تراكمی:
آمیزه ای از تجربه، تخصص، نوآوری وبهره گیری از علم مهندسین متخصص وتجارب استادكاران با سابقه و تكنولوژی مدرن. مصرف مرغوبترین قطعات استاندارد شركت های جهانی و بكارگیری روشهای نوین كنترل كیفی در تولید چیلر تراكیم شركت سازان، امكان ارائه محصولاتی برتر و متمایز را بین انواع مشابه برای این واحد تولیدی بوجود آورده است. كه مواردی از نحوه ساخت ومشخصات فنی آن به شرح ذیل به استحضار می رسد:
چیلرهای ساران در ظرفیت های 3 الی 320 تن در دو نوع آب و هوایی در 4 تیپ با گازهای R-134A ,R-407C,R-22 طبق درخواست مصرف كننده به شرح ذیل ساخته می شود:
– تك كمپرسور 3 تا 80تن
– دو كمپرسور 20تا 160تن
– سه كمپرسور 60تا240تن دومداره و سه مداره
– چهاركمپرسور 80تا320 تن دومداره وچهار مداره
چیلرهایی با ظرفیت بالاتر هم بنا به درخواست مشتیر قابل ساخت می باشد.
كمپرسورهای مورد استفاده از نوع سیلندر پیستونی بسته (Hermetic) و نیم بسته (semi-hermetic) ونوع حلزونی (scroll)ساخت DWM Copeland آلمان ونوع مارپیچی (screw) ساخت Bitzer آلمان می باشد و هر دو شركت جز معروفترین سازنده های كمپرسور فریونی در جهان می باشد.
تمامی كنترل های مورد استفاده در چیلرها، ساخت كارخانجات معتبر خارجی می باشد. كلیه شیرآلات از قبیل شیر انبساطی، شیربرقی، شیر اطمینان، شیر شارژتیگ، ساخت كارخانجات آلكو، دانفوس، fx6، كسل و هنری بوده و لوازم برقی مورد استفاده شده شامل كنتاكتورها، بی متال ها،تایمرها،كنترل فازها، ساخت تله مكانیك فرانسه می باشد. كلیه لوله های مس بكار رفته در قسمت های مختلف چیلر، ساخت صنایع مس شهید باهنر كرمان و ویلندر (wielandel) آلمان می باشد.
تمام قسمت های اپراتور ولوله ها با استفاده از عایق آرموفلكس (Armoflex)با ضخامت مناسب عایق می شود. كلیه دستگاه ها مجهز به كلید اتوماتیك (circult breaker) كنترل فاز ،فلوسوئیچ، ترموستات، وهیترگازئل كمپرسور میباشند. ساخت چیلر به صورت های مختلف سفارش برای شرایط و مصارف گوناگون صنعتی انجام می شود.

پكیج یونیت:
پكیج یونیت در دو نوع آبی و هوایی و به صورت روبروزن ،بالازن و پایین زن در حالت های افق وعمودی ساخته میشود. این دستگاه ها با كندانسور آبی و هوایی نیز ساخته می شود.چنانچه پكیج یونیت هوایی مورد نیاز باشد به دو صورت یكپارچه و مجزا ساخته می شود. پكیج یونیت ها از ظرفیت 3تن با هوادهی 1300CFM تا 160 تن با هوادهی 48000 CFM ساخته می شوند.
كمپرسورهای مورد استفاده از نوع سیلندر پیستون بسته ،نیمه بسته، حلزونی ساختDWM Copeland آلمان و Bitzer می باشد. تمامی كنتل های مورد استفاده در پكیج یونیت ساخت كارخانه های معتبر خارجی است. كلید شیرآلات از قبیل شیرانبساط، شیربرق، شیر اطمینان، شیر شارژینگ و شیروتی ساخت كارخانجات آلكو، دانفوس ،fg ،اكس وهنری لوازم برقی مورد استفاده شامل كنتاكتورها ، بی متال ها، تایمره و كنترل فازها تك تله مكانیك فرانسه می باشد.
كلیه لوله های مس بكار رفته در قسمت های مختلف پكیج یونیت ساخت كارخانجات شهید باهنر كرمان و بلند wieand آلمان می باشد. كویل ها از لوله مس با فین آلومینیومی یا مس و از نوع صفحه ای Dlate با 14 فین در هر اینچ ساخته می شود.
كلیه دستگاه ها مجهز به كلیه اتوماتیك (circait brealker) كنترل فاز، فلوسوئیچ، ترموستات، هیتر كارئل كمپرسور می باشد.
تمامی اجزای بدنه از جنس ورق گالوانیزه با كیفیت بالا وضخامت مناسب ساخته شده و با پیچ ومهره به هم وصل می شوند.
سیستم گرمایش روی پكیج یونیت های ساران در انواع كویل آب گرم بخار و یا المنت الكتریكی قابل تامین می باشد.
ضمنا این دستگاه قابلیت نصب فیلتراسیون با راندمان های مختلف بر حسب سفارش خرید را نیز دارد
برج خنك كننده گالوانیزه:
برج های خنك كننده گالوانیزه از ظرفیت10الی 1140 تن ساخته می شود كه قادر به خنك كردن 30الی 3420 گالن آب در دقیقه می باشد.
فن این دستگاه از نوع سانتریفوژ بوده و به طریقی طراحی ونصب شده كه هیچ یك از قطعات فن موتور، سفت و یاتاقان ها در مسیر هوای مرطوب نبوده و در نتیجه از زنگ زدگی و آسیب دیدگی مصون می باشد. تمام قسمتهای دستگاه از قبیل فن،بدنه ،تشتكه كره های خنك كننده و قطر گیرهای از روق گالوانیزه بالا و ضخامت مناسب می باشد.
البته به جای كركره هیا خنك كننده گالوانیزه كركره های از جنس pvc یا ABS هم قابل نصب می باشد.
جهت پا شش مطلوب آب از نازلهایی باراندمان بالا استفاده می شود. اتصالات تمامی بدنه ها وقسمت ها با استفاده از پیچ و مهره بوده و به همین دلیل برج های خنك كننده گالوانیزه به راحتی قابل مونتاژ و دمونتاژ كردن بوده وجهت آب بندی وهوابندی تمامی قسمت ها از خمیر تروستات استفاده میشود.این دستگاه جهت دسترسی به اجزا وقطعات داخل آنها دارای دریچه بازدید می باشند.
برج های خنك كننده در سه نوع (بنا به سفارش) به شرح زیر ساخته می شود:
– برج خنك كننده یك طبقه جهت اختلاف درجه حرارت آب ورود و خروج تا 14 درجه فازنهایت
– برج های دو طبقه جهت اختلاف درجه حرارت آب ورود و خروج تا 30درجه فارنهایت
هواساز:
هواسازها با ظرفیت هوادهی 2000 الی 56000 فوت مكعب در دقیقه وبا افت فشار استاتیك تا 6 اینچ و در حالت های خاص تا 7اینچ آب ساخته می شوند. این دستگاه قابل سفارش به صورت افقی یا عمودی بالازن یا روبروزن یا پایین زن و یك منطقه ای یا چند منطقه ای می باشند.
فیلترهای 7شكل یا تخت آلومینیومی قابل شستشو به صورت استاندارد و هر نوع فیلتر مخصوص دیگری بنا به سفارش روی دستگاه نصب می باشد.
فن هواساز از نوع سانتریفوژ با ورودی هوا از دو طرق و پره های انحنا به جلو Foranal وانحنا به عقب Backward از ورق گالوانیزه ساخته شده و به صورت استاتیك ودینامیك بالانس می شود.
در هواساز كویل های D.X آب سرد آب گرم، وبخار بنا به درخواست مشتری قابل نصب هستند كویل ها از لوله های مسی و یا در صورت نیاز از نوع مانسمان (جهت بخار با فشار بالا) می باشد. فین كویل از نوع مارپچی( 8تا10 فین در اینچ) با صفه ای (8تا14 فین در اینچ) از جنس آلومینیوم یا مس خواهد بود.
ایرواشرها در سه كلاس مختلف 80604 دوبانكه و یا تك بانكه قابل نصب روی هوا ساز می باشد.
رطوبت زنها در سه نوع نازی سوزنی بخار ومیكروپروسسوری موجود می باشد.
ستونهای هواسازها از پروفیل های آلومینیوم گوته ها از جنس پلیمر مقاوم و بدنه ها از ورق گالوانیزه با كیفیت بالا و ضخامت مناسب ساخته شده واتصالات قسمت های مختلف آن توسط پیچ ومهره انجام گرفته و آب بندی وهوابندی قسمت های مختلف توسط نوارتروستات انجام می گیرد.
دمپرهای هوا نیز از جنس آلومینیوم و از نوع Opposeal blade با تیغه های ایرفویل با قابلیت نصب به موتور دمپر می باشد.

كندانسورهوایی:
جهت استفاده در مناطقی كه از لحاظ جغرافیایی استفاده از سیستم های آبی و برج خنك كننده غیرممكن می باشد. كندانسورهای هوایی قادر به دفع حرارت از 24000 الی 2565000 بی تو یو در ساعت می باشد كه این ظرفیت ها بسته به اختلاف درجه حرارت سیال مبرد ودرجه حرارت خشك محیط متغیر هستند. لوله كویل های كندانسور از جنس مس ساده بوده ویا داخل فین دار بر حسب سفارش بوده وفین كویل ها از نوع صفحه ای (plate) واز جنس آلومینیوم یا مس و یا با پوشش های ضدخوردگی (برحسب سفارش) می باشند.
فن های كندانسور از نوع بوه واز روق آلومینیومی مرغوب ساخته می شوند موتور فن ها از نوع تروپیكال ومناسب كار برای حالت عمودی بوده و یا درجه حفاظتی 1p55 از مارك های اروپای غربی واز سیستم كنترل اتوماتیك فن جهت كنترل اتوماتیك این موتورهای با توجه به درجه حرارت محیط و فشار مایع مبرد استفاده می گردد.
تمام مدل های كندانسورها مجهز به ریسور (Receiver) جهت ذخیره كردن مایع مبرد در حالت pump Down و شیر اطمینان می باشد.
تمام فن ها برای جلوگیری از خطر برخورد جسم خارجی با آنها مجهز به حفاظ فلزی می باشند. بدنه و سایر اجزای مربوط از جنس ورق گالوانیزه با كیفیت بالا و ضخامت مناسب ساخته می شود كه با پیچ و مهره ونوار تروستات (جهت هوابندی) بهم متصل می شود. كندانسور هوایی میتواند با توجه به نوع مصرف یك یا دو مداره ساخته شوند.
یونیت هیتر:
استفاده از یونیت هیترها یكی از بهترین وارزانترین روشهای تامین گرمایش مورد نیاز برای اماكنی از قبیل سالن های ورزشی ماجد،تالارها، سالن های تولید كارخانجات، موارد خشك سازی مواد وغیره می باشد.
یونیت هیتر در دو نوع دیوار وصنعتی با گرمایش از طریق آب گرم یا بخار موجود می باشد. لوله های مس به قطر 8/5 اینچ مناسب كابها آب گرم بصورت صفحه ای و لوله های مانسمان 5/0 اینچ مناسب گاز با بخار با فین آلومنیومی یا مس بصورت مارپیچی در این یونیت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir