توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله افزایش سرعت دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان با اجرای رویکردی ویژه به منظور ارتقاء چابکی در صنایع رقابتی دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله افزایش سرعت دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان با اجرای رویکردی ویژه به منظور ارتقاء چابکی در صنایع رقابتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله افزایش سرعت دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان با اجرای رویکردی ویژه به منظور ارتقاء چابکی در صنایع رقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله افزایش سرعت دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان با اجرای رویکردی ویژه به منظور ارتقاء چابکی در صنایع رقابتی :

تعداد صفحات:21

چکیده:

امروزه چابکی یکی از بهترین راهکارها جهت افزایش سرعت سازمان در دستیابی به اهداف استراتژیک خود می باشد. به همین منظور پژوهش حاضر به ارائه یک رویکرد نوین در راستای ارتقای چابکی سازمانی می پردازد. در این رویکرد، ابتدا عوامل بحرانی موفقیت سازمان با استفاده از تکنیک های کارت امتیازی متوازن و تاپسیس شناسایی می شوند. سپس با تدوین سه خانه کیفیت از تکنیک توسعه عملکرد کیفیت، شکاف موجود در عوامل بحرانی موفقیت سازمان مرتفع می گردد. در اولین خانه کیفیت، مهمترین توانمندی های چابکی که برای کاهش و رفع شکاف در هر یک از عوامل بحرانی موفقیت مورد نیاز سازمان است شناسایی می شود. دومین خانه کیفیت، به شناسایی و بهره برداری از م همترین توانمند سازیهای چابکی که برای دستیابی به توانمندی های چابکی مذکور مورد نیاز سازمان است اختصاص می یابد. در سویمن خانه کیفیت مجموعه ای از پروژه های بهبود (که مطابق با شرایط سازمان و بازار تعریف می شوند)، توانمندسازهای چابکی را ارضاء خواهند نمود. در نتیجه سازمان می تواند با اتکاء به مجموعه ای از پروژه های بهبود متناسب با حوزه فعالیت خود، سطح چابکی خود را ارتقاء دهد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir