مقاله پذیرش تبلیغ اینترنتی، در کسب و کارهای کوچک و متوسط ایران دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله پذیرش تبلیغ اینترنتی، در کسب و کارهای کوچک و متوسط ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پذیرش تبلیغ اینترنتی، در کسب و کارهای کوچک و متوسط ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:22
چکیده:
این مطالعه بمنظور یافتن بینش های عمیقی در خصوص پذیرش تبلیغ اینترنتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط ایران تدوین شده است. روندهای منفی اخیر در خصوص عدم توان رقابتی بنگاه های زودبازده از یک سوی، و مزایای تبلیغ اینترنتی از سوی دیگر، این مطالعه را بر آن داشت تا تأثیر گذارترنی عوامل شکل دهنده مفهوم پذیرش تبلیغ اینترنتی را شناسایی نماید. از این روی، این مطالعه یک مدل نظری جامع بنیان نهاده است که پذیرش تبلیغ اینترنتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط را توضیح می دد. در این مطالعه با توجه به تحلیل محتوای صورت گرفته از بیش از 50 پژوهش قبلی، هفت سازه مکنون، آزانس های تعاملی، ناشران اینترنتی، کسب و کارهای کوچک و متوسط، دولت، توسعه تجارت الکترونیکی، و مخاطبان مورد آزمون قرار گرفتند. مشخص شد که این سازه ها بخوبی پذیرش تبلیغ اینترنتی را توضیح می دهند. سازه کسب و کارهای کوچک و متوسط بعنوان مهمترین عامل در پذیرش بلیغ اینترنتی شناخته شد.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0