توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بکارگیری رویکرد مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPM) در طراحی نرم افزار جامع بهره برداری شبکه های توزیع برق مطالعه موردی: شرکت توزیع برق شیراز دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بکارگیری رویکرد مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPM) در طراحی نرم افزار جامع بهره برداری شبکه های توزیع برق مطالعه موردی: شرکت توزیع برق شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بکارگیری رویکرد مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPM) در طراحی نرم افزار جامع بهره برداری شبکه های توزیع برق مطالعه موردی: شرکت توزیع برق شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بکارگیری رویکرد مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPM) در طراحی نرم افزار جامع بهره برداری شبکه های توزیع برق مطالعه موردی: شرکت توزیع برق شیراز :

تعداد صفحات:16

چکیده:

امروزه سازمانها به منظور مدیریت تغییرات و بهره گیری از فرصت های محیطی بر فرایندهای خود متمرکز شده و در پی تغییر از ساختار وظیفه ای به ساختار فرآیندی برآمده اند. فرایندهای سازمان وابستگی زیادی به اطلاعات دارند. فناوری اطلاعات می بایست در ج هت حصول اطمینان از اثربخشی فرآیندها و خلق ارزش افزوده از طریق آنها بکار گرفته شود. به این منظور در سازمانها برای هر فرایند، سیستمی در محدوده آن فرایند تهیه می شد. به مرور زمان تعداد سیستم های جداگانه و جزیره ای زیاد شد و این امر مشکلات فراوانی از جمله هزینه های بالا و حجم بالای داده ها را برای سازمانها ایجاد نمود. در مقابله با این مشکلات ایده یکپارچه سازی سیستم ها مطرح گردید. رویکرد مدیریت فرایندهای کسب و کار (BPM) روشی یکپارچه برای مدیریت فرآیندهای کسب و کار است که با بهره گیری از ابزارهای ویژه حجم کار را در توسعه سیستم های اطلاعاتی به حداقل می رساند. شرکت توزیع برق شیراز نیز با بهره گیری از بستر BPM اقدام به یکپارچه سازی فرآیندهای حوزه بهره برداری نموده است. انجام این مهم اصلاح روشهای انجام کار، کاهش چشمگیر خاموشی های با برنامه و هزینه های ناشی از آن و افزایش رضایت شهروندان را به دنبال داشته است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir