توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و میزان رابطه عملکرد شعب تأمین اجتماعی بر مدیریت کیفیت جامع بر اساس مدل گاروین (مطالعه موردی کلیه شعب تأمین اجتماعی استان اصفهان) دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و میزان رابطه عملکرد شعب تأمین اجتماعی بر مدیریت کیفیت جامع بر اساس مدل گاروین (مطالعه موردی کلیه شعب تأمین اجتماعی استان اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و میزان رابطه عملکرد شعب تأمین اجتماعی بر مدیریت کیفیت جامع بر اساس مدل گاروین (مطالعه موردی کلیه شعب تأمین اجتماعی استان اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و میزان رابطه عملکرد شعب تأمین اجتماعی بر مدیریت کیفیت جامع بر اساس مدل گاروین (مطالعه موردی کلیه شعب تأمین اجتماعی استان اصفهان) :

تعداد صفحات:21

چکیده:

در کشورهای صنعتی، کشورهای در حال توسعه و همچنین کشورهای در حال گذار مسئولان و مدیران سازمان های تأمین اجتماعی برای مسائلی نظیر بهبود مدیریت، کاهش هزینه های اجرایی و کیفیت خدمات اهمیت ویژه ای قائل هستند. مجریان طرح ها در جستجوی یافتن راهی جهت پاسخگویی به نیاز مردم در خ صوص کیفیت بالاتر و کارایی بیشتر خدمات سیستم های تأمین اجتماعی هستند و در این رابطه با کمبود بودجه نیز مواجه می شوند. تغییرات سازمانی، مهندسی مجدد فرآیندهای اجرایی کار و مؤلفه های سنجش عملکرد (شاخص ها، معیارها) از جمله عوامل مؤثر بر دستیابی به خدمات با کیفیت مورد نیاز بیمه شدگان و افزایش بهره وری در سازمان ها می باشد. (ایسا، 2007). اینمقاله با هدف بررسی میزان رابطه عملکرد شعب تأمین اجتماعی استان اصفهان و تأثیر آن بر مدیریت کیفی جامع بر اساس مدل گاروین انجام شده، بدین منظور با استفاده از نمرات عملکرد شعب تأمین اجتماعی از طرفی و تنظیم و توزیع پرسشنامه بر اساس شاخص های مدل گاروین در واحدهای ارائه خدمات شعب تأمین اجتماعی مورد سنجش قرار گرفت. روش انجام این پژوهش توصیفی- همبستگی از شاخه تحقیقات میدانی به حساب می آید. جامعه آماری پژوهش مورد نظر را بیمه شدگان تأمین اجتماعی استان اصفهان که تعداد آنها 735499 نفر است تشکیل داده است. ابزار اندازه گیری در این پژوهش مراجعه به اسناد و مدارک و پرسشنامه بوده که پس از جمع آوری اطلاعت و تجزیه و تحلیل نتایج با استفاده از آمار توصیفی (فراوانی، درصد، میانگین، انحراف معیار) و آمار استنباطی (ضریب همبستگی پیرسون، رگرسیون چندگانه و آزمون t مستقل، تحلیل واریانس و آزمون L-s-d) مورد بررسی قرار رفت. ده فرضیه به بوته آزمون نهاده شد، نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد که بین عملکرد شعب تأمین اجتماعی و مدیریت کیفیت جامع رابطه مثبت و معنی دار وجود دارد، بدین معنی که هر چه عملکرد در واحدهای ارائه خدمات افزون و کیفی تر انجام گیرد میزان رضایتمندی بیمه شدگان نیز افزایش می یابد. نتایج حاصل از تحقیق در ابعاد جمعیت شناختی سن، جنس و مدرک تحصیلی نشان داد که بین سرعت ارائه خدمات، قانونمندی، میزان اطلاع رسانی و زیبایی محیط از نظر ارباب رجوع بر حسب گروه سنی تفاوت وجود دارد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir