توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدلی پیشنهادی به منظور بکارگیری مؤثر از مهندسی مجدد در بهبود استراتژی های سازمانی با رویکرد مدیریت دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدلی پیشنهادی به منظور بکارگیری مؤثر از مهندسی مجدد در بهبود استراتژی های سازمانی با رویکرد مدیریت   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدلی پیشنهادی به منظور بکارگیری مؤثر از مهندسی مجدد در بهبود استراتژی های سازمانی با رویکرد مدیریت ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدلی پیشنهادی به منظور بکارگیری مؤثر از مهندسی مجدد در بهبود استراتژی های سازمانی با رویکرد مدیریت :

تعداد صفحات:16

چکیده:

استراتژی پروژه، معرف موقعیت و خطوط راهنمای پروژه در زمینه آنچه سازمان می خواهد انجام دهد و چگونگی انجام آن برای دست یابی به برترین مزیت رقابتی و بهترین ارزش از پروژه است؛ لذا استراتژی های ناهمگون باعث عدم شکل گیری فرآیندهای مطلوب شده و منجر به پیامدهایی از قبیل تأخیر در روند اجرائی پروژه، سرریز هزینه و انحرافات از اهداف در سازمان های پروژه محور می گردد. معمولاً پروژه ها به عنوان ابزاری جهت اجرای استراتژی های سازمان انتخاب می شوند و مدیریت پروژه نیز به عنوان یک فرایند مهم ملاحظه می شود. از این رو، برای ایجاد همسویی میان مدیریت پروژه و ا ستراتژی های سازمان، سازمان ها بایستی توجه متمرکزی نسبت به اجرا و توسعه استراتژی های جدید و نوآورانه داشته باشند. برای پیاده سازی این مهم، معمولاً پروژه ها به عنوان ابزاری جهت اجرای استراتژی ه ای سازمان انتخاب می شوند و مدیریت پروژه نیز به عنوان یک فرآیند مهم ملاحظه می شود. بدین منظور، ضروری است تا این گونه سازمان ها با بهره گیری مؤثر از متدولوژی مهندسی مجدد، در پی بازطراحی استراتژی های سازمانی باشند و به دنبال آن تغییر و تحولای اساسی را در فرآیندها و زیرساختارهای خود ایجاد نمایند که این تغییرات به طور نظام یافته ای توسط مدیریت پروژه هدایت می شوند. در این مقاله، ضمن معرفی مشخصات و قابلیت های مهندسی مجدد، ضرورت و اهمیت تدوین برنامه ریزی مهندسی مجدد مورد بررسی قرار گرفته است. سپس به منظور سازماندهی استراتژی های سازمانی، فرآیندهای مهندسی مجدد در مدیریت پروژه ها در قالب مدلی کاربردی پیشنهاد شده است. لازم به ذکر است سازمان هایی که مایل به بکارگیری این رهیافت هستند، همواره با مشکل چگونگی اجرای آن مواجه بوده اند که در این مدل راهکارهایی جهت تسهیل اجرای پروژه ها ارائه شده است. هدف مقاله، تدوین استراتژی های سازمان با بکارگیری مؤثر از فعالیت ها و فرآیندهای مهندسی مجدد بوده که در م راحل 5 گانه مدیریت پروژه گنجانده شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir