توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه روشی کارا و واکنشی مبنی بر مفاهیم زنجیره بحرانی برای حل مسائل ها با منابع محدود و توابع هدف مالی در محیط های احتمالی دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه روشی کارا و واکنشی مبنی بر مفاهیم زنجیره بحرانی برای حل مسائل ها با منابع محدود و توابع هدف مالی در محیط های احتمالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه روشی کارا و واکنشی مبنی بر مفاهیم زنجیره بحرانی برای حل مسائل ها با منابع محدود و توابع هدف مالی در محیط های احتمالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه روشی کارا و واکنشی مبنی بر مفاهیم زنجیره بحرانی برای حل مسائل ها با منابع محدود و توابع هدف مالی در محیط های احتمالی :

تعداد صفحات:26

چکیده:

یکی از موارد مهم و غیرقابل اجتناب برای مدیران پروژه رویارویی با عدم قطعیت ها می باشد. زمان بندی غیرواکنشی-واکنشی پروژه سعی می کند با ایجاد یک زمان بندی اولیه محافظت شده، مشکلات آتی را پیش بینی و در صورت مواجهه با موانع غیر منتظره با فراخوانی روشهای واکنشی زمان بندی اولیه را بازنگری و اصلاح کند. روش زنجیره بحرانی یکی از مطرح ترین روش ها در مدیریت پروژه می باشد. یکی از مراحل مهم در روش مدیریت زنجیره بحرانی پروژه، اندازه گیری سایز بافر می باشد، که بهبود و توسعه این روش ها همچنان یک ضرورت به حساب می آید. در این مقاله روشی کارا و واکنشی برای اندازه گیری سایز بافر ارائه شده که در طول اجرای پروژه به بهبود روند اجرای پروژه کمک کرده و با اعلام هشدارهایی از انحراف زمان بندی از برنامه جلوگیری می کند. در این روش فرمول اندازه گیری سایز بافر با استفاده از مشخصه های پروژه مانند چگالی شبکه، محدودیت منابع و به طور ویژه هزینه و بودجه پروژه طرح ریزی شده است. در حقیقت این روش شامل یک استراتژی تصمیم و زمان بندی واکنشی می باشد. همچنین در این مقاله روشی جدید برای تعیین زنجیره بحرانی نیز ارائه شده است. نهایتاً روش پیشنهادی با استفاده از شبیه سازی در مجموعه داده های پترسون شبیه سازی شده است. نتایج آزمایشات نشان می دهد که این روش با بازنگری و اصلاح زمان بندی اولیه منافع زیادی را برای پروژه تأمین خواهد کرد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir