توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی روند رشد و فروپاشی حباب EDM در مدت زمان خاموشی جرقه و تاثیر آن در محل وقوع و ویژگیهای جرقه بعدی دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی روند رشد و فروپاشی حباب EDM در مدت زمان خاموشی جرقه و تاثیر آن در محل وقوع و ویژگیهای جرقه بعدی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی روند رشد و فروپاشی حباب EDM در مدت زمان خاموشی جرقه و تاثیر آن در محل وقوع و ویژگیهای جرقه بعدی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی روند رشد و فروپاشی حباب EDM در مدت زمان خاموشی جرقه و تاثیر آن در محل وقوع و ویژگیهای جرقه بعدی :

تعداد صفحات:6

چکیده:

در این مقاله سیر تحولی رشد و فروپاشی حباب EDM در فاصله زمانی مابین دو جرقه متوالی (زمان خاموشی + زمان تاخیر متوسط ) با استفاده از روش المانهای مرزی شبیه سازی شده است. با توجه به هندسه پیچیده (گپ بسیار کوچک، تصادفی بودن محل وقوع جرقه بعدی و ;) همچنین شرایط کاری آن (غوطه ور در مایع دی الکتریک و زمانهای جرقه بسیار کوتاه و;) فیلمبرداری یا عکسبرداری از جرقه های متوالی در شرایط کاری نرمال ، بسیار سخت است. برای بررسی روند تحولات حجمی این حباب از روش المانهای مرزی و کد نوشته شده در نرم افزار فرترن استفاده شده است . در بخش تجربی این پژوهش پالسهای تخلیه الکتریکی در ماشینکاری فولاد ابزار AISIH 13 با ابزار گرافیتی، ضبط و با استفاده از کد نوشته شده در نرم افزار فرترن از زمان تاخیر در جرقه های متوالی میانگین گیری شده است. مقایسه نتایج خروجی شبیه سازی و نتایج تجربی بیانگر محو نشدن حباب در فاصله زمانی دو جرقه متوالی می باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir