توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل مؤثر بر خریدهای اینترنتی بر اساس سلسله مراتب یادگیری استاندارد دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل مؤثر بر خریدهای اینترنتی بر اساس سلسله مراتب یادگیری استاندارد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل مؤثر بر خریدهای اینترنتی بر اساس سلسله مراتب یادگیری استاندارد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل مؤثر بر خریدهای اینترنتی بر اساس سلسله مراتب یادگیری استاندارد :

تعداد صفحات:17

چکیده:

اینترنت به عنوان کانالی جدید برای معاملات اقتصادی، منابع جدید برای درآمد ایجاد نموده است. هدف مقاله این است که براساس سلسله مراتب یادگیری استاندارد عوامل مؤثر بر اعتماد نسبت به خریدهای اینترنتی و انجام خریدهای اینترنتی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی شناسایی و ا ولویت بندی شود. مدل تحقیق پاسخ های مرتبط با خرید مصرف کنندگان را در سه بخش پاسخ های شناختی، احساسی و رفتاری می سنجد. به این ترتیب قبل از اینکه فرد بخواهد عمل کند، اطلاعاتی در باره موضوع مورد بحث جمع آوری می کند (شناخت) که بر اساس آن پاسخی احساسی شکل می دهد (عاطفه یا احساس) و فرد بر اساس این پاسخ های احساسی عمل خواهد کرد (رفتار). مقاله از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش، توصیفی از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی می باشد که حداقل یکبار از اینترنت خرید داشته اند. روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای نسبی است و تعداد نمونه 325 نفر لحاظ گردیده است. در تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون آلفای کرونباخ برای پایایی پرسشنامه، آزمون رگرسیون برای بررسی تأثیر متغیرهای مستقل بر وابسته و از تحلیل مسیر برای بررسی تأثیر مستقیم و غیر مستقیم متغیرهای مستقل بر متغیروابسته و اولویت بندی آنها استفاده شده است. نتایج حاصل عبارتست از اینکه مهمترین عوامل اثرگذار بر رفتار خرید اینترنتی به ترتیب اولویت عبارتند از: نگرش نسبت به خرید اینترنتی، ادراک از مفید بودن خرید در خانه، سرعت تعامل و زمان پاسخف حفظ حریم خصوصی. و اینکه دو متغیر مزایای اجتماعی و جنبه های طراحی وب سایت تأثیر معنی داری بر متغیر اعتماد به خرید اینترنتی ندارند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir