توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان با استفاده از تلفیق مدل های TAM و TPB دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان با استفاده از تلفیق مدل های TAM و TPB  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان با استفاده از تلفیق مدل های TAM و TPB،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان با استفاده از تلفیق مدل های TAM و TPB :

تعداد صفحات:20

چکیده:

بانکداری اینترنتی با استفاده از تکنولوژی وب اینترنت، مشتریان را قادر می سازد تا فعالیت های مالی خود را در یک محیط مجازی انجام دهند. تحقیقات انجام شده بر روی پذیرش بانکداری اینتر نتی از سوی مشتریان، درک عقاید مشتری در مورد استفاده از بانکداری اینترنتی را ارتقا می بخشد و نشان می دهد چگونه این عقاید و طرز فکر، بر رفتار مشتری در مورد استفاده از بانکداری اینترنتی تأثیر گذارند. هدف کلی این تحقیق، بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی باتلفیق دو مدل پذیرش تکنولوژی (TAM) و تئوری رفتار برنامه ریزی شده (TPB) به دنبال بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی در استان گیلان می باشد. جامعه آماری این پژوهش، بانک های دولتی و خصوصی استان گیلان بوده، که از بین این جامعه آماری، با استفاده از روش نمونه گیری سهمیه ای تعداد 408 شعبه انتخاب شدند. برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه و برای آزمون فرضیات از روش مدل یابی ساختاری استفاده شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir